Eindelijk, de steen staat op sandra haar graf!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
wouter

Berichten: 63
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: hoofddorp

Eindelijk, de steen staat op sandra haar graf!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-03 17:41

Gelukkig de steen op sandra haar graf is eindelijk geplaatst, waarneer dat is geweest weet ik niet want ik was er niet bij. Ik weet ook nog niet hoe die eruit ziet want ik heb helaas geen inspraak gehad, maar dat terzijde. Binnekort ga ik zeker even kijken, eigenlijk wilde ik gelijk vandaag maar het weer was zo slecht dat ik uit veiligheid voor mijzelf heb besloten om vandaag niet te gaan. Hoe weet ik dat die er staat ? we kregen vanmiddag een kaartje van haar ouders met de tekst dat de steen geplaatst was, helaas hebben ze me er niet bij betrokken, eigenlijk vind ik dat schandalig maar ja het is niet anders en ik had het eigenlijk ook wel verwacht dat het op deze manier zou gaan. Maar goed het belangrijkste staat nu waar het moet staan.

Wouter

Shannie
Berichten: 5848
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-03 17:44

Dat is heel mooi dat de steen eindelijk geplaatst is. Enne ik zou als ik jou was zo snel mogelijk gaan kijken naar die steen! suc6!

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-03 17:46

Wat moet dat fijn zijn om eindelijk na zo lang wachten de steen te zien staan.
Jammer dat ze je er niet bij betrokken hebben, maar wel fijn dat ze het je even laten weten dat de steen is geplaatst.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-03 18:02

Eindelijk, nu is het een volwaardige plaats waar je nog even met haar alleen kunt zijn.
Ik hoop dat als je 'm ziet, je gelukkig bent met de keuze van haar ouders, waar jij helaas niet bij betrokken was.
Sterkte als je er heen gaat, ik denk dat dat een heel emotioneel moment zal zijn. Weet dat in gedachten heel veel mensen bij je zijn.
Liefs,
Sonja

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-03 18:08

Je hebt wel heel lang moeten wachten, of niet? Is dat altijd zo?
Ik zal ook erg blij zijn als de grafsteen bij mijn opa en oma's graf staat. Eigenlijk moet ik grafstenen zeggen...

Ik geloof best dat het heel moeilijk is dat haar ouders je er niet mee betrokken hebben. Kun je ze, over een tijdje, niet vragen waarom?

Amanda_T
Berichten: 5953
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-03 22:35

Heel veel sterkte wouter,
Jammer dat ze je er niet bij hebben betrokken,
Maar hij staat er, en daar gaat het toh om,
Ga kijken, en ik hoop dat je gelukkig bent met de keuze van de steen.

Tiffany

Berichten: 5725
Geregistreerd: 17-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-03 23:33

Gelukkig staat hij er nu.
banketstaaf dat ze je er niet bij betrokken.
Het klinkt misschien hard maar zo doen mensen en zo is het leven.

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-03 01:32

Ja het roept bij mij wel heel veel vraagtekens op, maar dat is mijn nieuwsgierigheid. Bloos

Ik hoop dat je de steen toch mooi zult vinden, ondanks dat je er geen inspraak in hebt gehad.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-03 01:56

Idd heel jammer dat jij niet betrokken bent bij zo'n belangrijke beslissing over degene die je zo dierbaar was (en nog steeds is). Maar wel een fijn idee om te weten dat die steen er nu eindelijk staat. Ben heel benieuwd wat je ervan vindt.

wouter

Berichten: 63
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-03 02:03

dat ik geen inspraak heb gehad doet mij nog het meeste pijn uiteindelijk zijn er een heleboel mensen die betaald hebben waaronder mijn familie daar zit ik dan ook bij. maar inspraak ho maar het is net of dat ik er niks meer mee te maken heb maar dat is toch niet echt het geval. Ik weet eigenlijk ook niet wat ik moet doen aangezien ik sandra haar ouders al bijna meer dan een jaar niet heb gesproken om deverse redenen. Eigenlijk ben ik gewoon heeeel erggggg boos op ze maar ja wat los je daar dan weer mee op niks. Ik denk dat ik het maar zo laat het is wel goed.

wouter

Berichten: 63
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-03 02:05

alsof ik gebakken lucht ben voor hun.

wouter

Berichten: 63
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-03 02:06

Laat ik wel even voorop stellen dat ik inderdaad blij ben dat die steen er nu eindelijk staat. dat is al een geruststelling op zich maar dat ik er niks over te zeggen heb gehad dat doet pijn.

Debbiedee
Berichten: 467
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-03 11:53

mischien moet je eens gaan praten met sandra haar ouders, hun hebben ook pijn en verdriet, jij bent je vriendin verloren en hun,hun dochter. Jij voelt je buiten gesloten, maar mischien voelen sandra haar ouders zich wel buitengesloten door jou? Heel veel sterkte

Fries
Berichten: 456
Geregistreerd: 26-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-03 11:58

Ik quote even een mooi gedicht uit het profiel van Mayo:

Do not stand at my grave and weep.
I am not there, I do not sleep.
I am a thousand winds that blow,
I am the diamond glints on the snow.
I am the sunlight on ripened grain,
I am the gentle autumn’s rain.
When you awaken in the morning’s hush,
I am the swift uplifting rush
Of quiet birds in circled flight.
I am the stars that shine at night.
Do not stand at my grave and cry,
I am not there, I did not die.


Misschien heb je hier wat aan en kan je er wat troost invinden. Het is altijd erg moeilijk om iemand te verliezen, vorig jaar was wat dat betreft voor ons ook een rotjaar en ik ben dan ook blij, dat 2002 voorbij is.

Sterkte.

wouter

Berichten: 63
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-03 00:16

om nog even te reageren op debbiedee, ik heb al heel lang geen contact meer met haar ouders om voor mij hele duidelijke redenen. Ik wil het ook eigenlijk niet, ze hebben me eigenlijk nadat sandra is overleden nog heel veel meer pijn gedaan met uitspraken over mij, geld questies enz dus ik heb er helemaal geen behoefte aan maar wat betreft het plaatsen van de steen kun je toch wel het fatsoen opbrengen om in ieder geval mij de kans te geven om daar als eerste naar toe te gaan. In hun ogen denk ik dat ik niet meer besta maar zie hier ik zit op bokt dus ik ben er nog wel degelijk alleen voor hun niet. DIT HAD SANDRA NIET GEWILD. Als ze dit wist dan zouden er een heleboel mensen een hele grote bek van haar krijgen.

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 01:39

Jeetje Wouter, wat verdrietig dat het zo is gelopen Verdrietig !
Net wat Debbie ook al schreef: jij bent het liefste verloren wat je had, maar Sandra´s ouders hebben hun kind verloren... eigenlijk zou jullie dit samen moeten smeden...
Helaas is dit dus anders gelopen Scheve mond ! Het is wel fijn dat je bericht hebt gekregen dat Sandra nu een steen op het graf heeft staan, misschien een gebaar van hun kant om toch nog eens een gesprek te hebben ??
Ik wens je iig veel sterkte!!

Marije, het duurt meestal lang voortal een steen kan worden geplaats, omdat de grond moet "inklinken". Gebeurt dit niet, dan gaat de steen verzakken! Vandaar dat dit meestal zo lang duurt! Misschien kunnen jullie zolang een houten kruisje op het graf zetten ??!

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 01:50

Wouter, het is fijn dat er een steen staat op het graf van Sandra. Minder leuk zijn de conflicten met haar ouders om - het lijkt er altijd weer om te draaien - het geld. En het lijkt wel of vrienden minder in een relatie hebben in te brengen dan een relatie die voor de wet is bezegeld.
Ik hoop dat je weer met Sandra's ouders kunt gaan praten. Zeg niet "ik hoef het niet" want dan ben je ook de laatste verbinding met Sandra kwijt. Al is het maar via haar ouders, en al is het maar door de verhalen die ze over Sandra kunnen vertellen....als er daar in huis al over wordt gesproken. Misschien hebben ze het er wel zo zwaar mee, dat ze liever met rust gelaten willen worden. Iedereen gaat anders met zijn verdriet om. Helaas zou ik af en toe willen zeggen. Maar dat moet je respecteren. Maar zwijg het niet dood. Stoot ze niet weg.....

wouter

Berichten: 63
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-03 01:59

jongens ik wil niet meer met deze mensen praten ze hebben mij teveel aangedaan. Het is teveel om hier te gaan opnoemen maar neem van mij aan dat een heleboel zaken in mijn ogen en in een heleboel andere hun ogen anders had gekunt. Waaronder de steen.

wouter

Berichten: 63
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-03 02:01

ik ben zeker de verbinding met sandra niet kwijt hoor ik heb zo mijn mensen waar ik informatie van krijg. het is heel complex neem dat maar van mij aan.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 02:09

Het is zo jammer dat het zo moest gaan Wouter....en ik wens je heel veel sterkte verder....

De mensen van voorbij
zij blijven met ons leven
de mensen van voorbij
zij zijn met ons verweven,
in liefde en verhalen
die wij zo graag herhalen
in bloemen geuren in een lied
dat opklinkt uit verdriet.

Zolang als jij je Sandra herinnert, is ze niet dood....

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 09:42

Wat jammer dat het allemaal zo moest lopen. Ik hoop dat je iig vrede kunt hebben met de keuze van de steen, ook al hebben ze jou daarin niet betrokken.
Sterkte.

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 10:49

Eindelijk een plekje voor haar ,en voor jou nl. ook ...Veel sterkte...

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 15:22

yes, gelukkig is die steen er nu, maar jammer dat jij eruit ben gehouden Boos! maar nog steeds heel veel sterkte

wouter

Berichten: 63
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-03 23:36

Ik hoop dat ik morgen kan gaan kijken het is nog even de vraag mijn collega is namelijk ziek. als die nou morgen beter is dan ga ik om 1 uur kijken samen met een vriend van mij. 's avonds laat ik dan wel weten hoe het was.

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 01:20

Veel sterkte, ik hoop dat je je rust kan vinden bij haar graf en dat je het toch eens kan zijn met hun keuze qua steen... succes...