Opleiding AOC's

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Opleiding AOC's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-01-03 23:46

Ok, zit nu dus heel erg te twijfelen wat ik nou volgend jaar precies wil gaan doen.
Waarschijnlijk wordt het een AOC, richting dieren, lees wel: MBO nivo.
Tja, ik dacht eerst ook altijd dat een AOC een middelbare school was, maar het is dus ook voor het MBO.
Wie weet wat over de opleidingen op MBO nivo op het AOC?
En dan dus vooral richting dieren (dierverzorging oid), eventueel iets met paarden (een vriendin van mijn moeder heeft laatst tegen haar gezegd dat er een nieuwe opleiding was, in het algemeen dieren, maar het had ook te maken met paarden oid, maar verder weet ik er dus niks van).

Dus wie kan wat meer vertellen over het AOC en de MBO'ers daarop (ook hoe de vmbo'ers tegen over de mbo'ers staan en andersom) en over de opleidingen en is er een site over ed?
Laatst bijgewerkt door Chrystal-gek op 31-01-03 22:40, in het totaal 1 keer bewerkt

*Na regen, komt zonneschijn... zegt men*



Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-01-03 22:40

Olgaatje, bedankt, ik zal eens een keer kijken.

Niemand die op het AOC zit?
Het liefst die ook nog eens een MBO opleiding doet, maar ook als je gewoon een vmbo opleiding doet???

*Na regen, komt zonneschijn... zegt men*

Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-02-03 14:51

Iedereen bedankt, ik zal pb'en met vragen, heb er alleen nu ff geen tijd voor Lachen .

Zijn er nog open dagen?
Volgens mij zijn die juist geweest, die zijn toch altijd in Januari?
En tja, ik heb pas sinds kort besloten dat ik ging stoppen met de huidige opleiding en nog korter geleden dat dierverzorger oid me waarschijnlijk wel wat leek.

Trouwens, ik woon in Overijssel, dus als ik op een AOC terecht kom, wordt dat waarschijnlijk wel in de buurt (Almelo, Hengelo, Enschede en omstreken).

*Na regen, komt zonneschijn... zegt men*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: aliida, Artimes, Astrid_Brann, Bielsje, C_estmoi, Charat, Dammie, DWitzel, Fair, Fly_high, GoogleAdsense, Hindo2, kaatje89, lovemyhorse1, MelissaV, Michelle_96, Nef1985, nicole_floor, Noor, Oehlala, Petra_O, sasja0705, Sica, winnetou4502, xLaraaj, YandexBot en 85 bezoekers