Heb ik een schoonmaakziekte?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Miss X
Berichten: 604
Geregistreerd: 27-08-01
Woonplaats: Amsterdam

Heb ik een schoonmaakziekte?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-03 13:18

Ik ben altijd echt een rommelkont geweest. Ik stond bekend om mijn rommelige vieze kamer.
Maar sinds een paar maandjes ziet mijn kamer er elke dag netjes uit.
Als ik thuis kom, is alles netjes. Dan pak ik me tas en haal alles eruit en zet het weer terug waar het hoort in me kamer.
Dan berg ik me tas op, ga ik alles met een doekje (Me bureau, tafeltje, me wasbak,vensterbank) schoonmaken. Daarna stofzuigen en als het nog ff kan dwijlen.
Daarna pak ik een andere tas of soms wel dezelfde en doe ik weer de spullen erin die ik heb opgeruimd voor de volgende dag.

Als ik wakker word maak ik alles snel even weer schoon wat vies is geworden (stoffig bijv) Want ik wil dat het netjes is als ik thuis komt.

Het ergste is mijn Bed, Die mag niemand opmaken omdat ze het anders doen als ik. Het moet er echt recht uitzien, kreukelvrij zoals in die hotels.
En als iemand erop gaat zitten vind ik het altijd zo erg, maar dat zeg ik niet..


Is dit normaal? Of lijkt het voor mij dat dit heel erg is omdat ik altijd rommelig ben geweest..

groetjes

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-03 13:27

Het is niet erg zolang je er geen last van hebt. Als het schoonmaken je leven gaat beïnvloeden of als het dwangmatig wordt, dan heb je wel een probleem denk ik.
Maar ik weet niet of dat bij jou het geval is.

Miss X
Berichten: 604
Geregistreerd: 27-08-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-03 13:34

Het beinvloed niet echt me leven,ik vin dhet soms wel irritant als ik moe ben en wil gaan slapen.
Dan Moet ik gewoon ff me kamer opruimen hoe moe ik ook ben.

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-03 14:11


Essie

Berichten: 1785
Geregistreerd: 25-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-03 21:30

Nee hoor dit is nog geen schoonmaak ziekte, net als linda250 al zei, als het maar niet dwangmatig wordt. Iedereen heeft wel iets. en zolang het geen groot probleem is...

Shannie
Berichten: 5848
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-03 21:33

Je mag ook wel even hier langs komen hoor! Graag zelfs. Ik denk dat ik die ziekte ook maar moet krijgen...........