advies-nieuw-toetsenbord??

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 17:43

Die kan je inderdaad niet op het toetsenbord aansluiten. Dan moet je gewoon een usb controllertje kopen met 2 usb aansluitingen. En ik zou (als je een toetsenbord met kabel wil) niet extra een logitech gaan kopen. De rest doet het net zo goed hoor. Maar de goedkoper Logitechs gaan nog wel qua prijs..


Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 17:58

Tja je kunt je dan afvragen wat je liever hebt: Of kosten voor batterijen, of 1 kabeltje meer.... Ik ga dan voor het kabeltje, het zit mij echt niet in de weg, zeker niet tussen die 12 andere kabels... En die knopjes op het toetsenbord gebruik ik persoonlijk nooit en heb ik niet eens geinstalleerd.


Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 22:48

Elze, je kan er ongeveer een metertje of 5 denk ik maximaal mee van je sensor gaan zitten, maar je moet wel zorgen dat je sensor een beetje in het zicht staat Lachen

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 16:30

Heb ze wel eens gezien op de computer beurs in Eindhoven, maar volgens mij zijn ze redelijk prijzig. Ik vind het trouwens alleen maar irritant typen zoiets Verward


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, amy495, Appeltje00, Chita, Eleeke, Imhrien, jazzejam, Lalladidoo, Patriesje, Petra_O, Roosch, Zebrastreep en 160 bezoekers