marktplaats is Kl***te

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Horse Pleasure
Berichten: 2760
Geregistreerd: 09-01-01

marktplaats is Kl***te

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-03 16:12

Marktplaats is ook lekker hoor. heb ik al verschillende advertenties geplaatst voor de opvang word alles elke keer gedeactiveerd omdat de waarde meer is dan is 200 euro.
hoe halen ze dat nou in hun bolle brains? Frusty
staat er bij gratis, ja hoor dat 200 euro dus.
(oppassen dus als je op een gratis advertentie reageerd, kost je 200 euro!)
nu kan ik dus geen adds meer plaatsen door die kolder van hun, ja of ik moet er 6 euro voor betalen.
iemand tips voor pagina's waar ik adds kan zetten voor onze opvang konijnen etc?

alvast bedankt hoor want zonder reclame blijven wij er ook mee zitten

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 16:37

heb je al geprobeerd met 0 euro ipv gratis??

Horse Pleasure
Berichten: 2760
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-03 16:40

ja heb ik ook al gedaan en ook vrijwillige bijdrage, verwachten ze nou echt dat iemand ons 200 euro geeft voor een konijn?
nou als ze diegene kennen dan moeten ze hem maar effe sturen haha
ze hebben nu dus mijn email adres geblokkeerd zeg maar.

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 16:43

Ik heb ook wel eens dingen te koop aangeboden via Marktplaats. Mijn trailer onder andere. Die was wat meer als 200 euro, en ik kreeg ook van die mailtjes thuis dat ik moest betalen. Klikte ik dan op die link, sloeg heel mijn PC vast. Na het 10x geprobeerd te hebben, heb ik het maar opgegeven en heb dus niet betaald. Jammer maar helaas voor hun.
Tot nu toe heb ik niets meer van ze gehoord. Ik denk ook niet dat ze voor 6 euro een incassobureau inschakelen, het enige wat ze dan kunnen is je advertentie eraf halen.

Horse Pleasure
Berichten: 2760
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-03 16:47

ja zodra je zo'n mailtje krijgt is je add al weg.
Ik had een poosje geleden gebeld om de add weer bovenaan de lijst te plaatsen, dus dan bel je kost 1 euro zoveel en wat denk je, gebeurde helemaal noppes.
maar de add staat er weer op voor zolang het duurt.
kreeg van Germie een supertip, gewoon bij hotmail een email adres aanvragen dus heb ik gedaan Haha!

Poosje81
Berichten: 21194
Geregistreerd: 13-08-02
Woonplaats: La Douce France

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 16:51

dat niet alleen, maar dat pb ik je wel
wil ik niet te openbaar zeggen

Fries
Berichten: 456
Geregistreerd: 26-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 17:01


Fries
Berichten: 456
Geregistreerd: 26-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 17:02

Trouwens Horsepleasure,

wel oppassen met slangenbezitters ed. hè!

Af en toe moet ik echt Misselijk van wat op marktplaats allemaal voor deze mensen aangeboden wordt. Dat dat toegestaan is .

Horse Pleasure
Berichten: 2760
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-03 17:05

Fries schreef:
Trouwens Horsepleasure,

wel oppassen met slangenbezitters ed. hè!

Af en toe moet ik echt Misselijk van wat op marktplaats allemaal voor deze mensen aangeboden wordt. Dat dat toegestaan is .

ja we kijken eerst waar ze heen gaan,w aaromz e een konijn willen, hoe ze gehuisvest worden etc en vragen een vrijwillige bijdrage.
100% garantie heb je nooit maar als je de mensen ziet en hoe ze dan met zo'n beesie omgaan dan zit dat meestal wel goed denk ik.

bedankt voor de links, ga er gelijk kijken hoor

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 17:19

Marktplaats heeft het inderdaad wat hoog in hun bol sinds je er voor moet betalen. Ik vond het sowiezo al asociaal dat je van gratis naar 6 euro per advertentie moet gaan. 6 euro is bijna 15 gulden voor een advertentie!
Men moet die site eigenlijk boycotten.

Wij hadden laatst een auto te koop gezet, maar die was onder de 200 euro. Hebben ze hem verwijderd omdat een auto onder de 200 euro bij onderdelen geplaatst moest worden Frusty Die auto reed nog prima hoor Haha!

Nou, mij zullen ze er nooit zien adverteren hoor Bovendien, wij zijn zij om de waarde van jouw aageboden product te bepalen?

yindey

Berichten: 1270
Geregistreerd: 07-07-02
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 19:30

Ik had ook eerst wat aangeboden op marktplaats...
Volgends mij waren het toen boeken... allemaal hardstikke goedkoop natuurlijk kregen we een mailtje dat het wel hoger zou zijn dan 200 euro Verward T waren een stuk of 10 boeken die ongeveer 6 euro per stuk moesten kosten Lachen

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 20:18

Ja, dat heb ik ook een keer gehad. Ook voor schoolboeken. Ik had wel een heleboel schoolboeken te koop, maar ik had er bijgezet dat ze voor de prijs maar moesten mailen. Kreeg ik ook zo'n mailtje. Als ze ook maar een klein beetje het idee hebben dat ze je kunnen laten betalen (dus als ze DENKEN dat ze er een goede reden voor hebben) zullen ze er gebruik van maken ook.
Weet je wat ook een idee is? Bijvoorbeeld als titel:
'Lieve cavia' en dan als prijs: 'Zie advertentie'
En dan zet je in de advertentie: wij hebben ook meerdere dieren in de opvang zitten. Mail voor meer info.' Eén cavia zal echt geen € 200,- zijn, dat snappen ze bij marktplaats ook wel hoop ik....
Succes in ieder geval. Ik vind het zowiezo onzin dat ze het je zo moeilijk maken. Het is toch voor een goed doel en je wordt er zelf toch niet beter van??? Als ze er zelf maar beter van worden he

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 20:40

haha ik bood henk ter dekking aan voor 50 euro.....dast was volgens hen meer dan 200 euro waard :-?
nou mag ik geen advertenties meer plaatsen met mijn 1e emailadres, omdat ik volgens hen te vaak een advertentie had geplaatst die meer waard was dan 200 euro!!??? niet dus....
nou ja, emailadressen genoeg...

Horse Pleasure
Berichten: 2760
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-03 20:41

ja echt belachelijk he, die marktplaats.
Maar goed wat moet je er mee, inderdaat via een ander mail adres haha

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132051
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 22:55

'k Heb ook een keer iets soortgelijks gehad.
Door een mailtje te sturen naar Marktplaats is het probleem meteen verholpen, de advertentie werd keurig geplaatst en ik hoefde niet te betalen ! Cool

Meavey

Berichten: 7556
Geregistreerd: 14-07-02
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 23:06

Ja ter dekking mag ook inderdaad niet, want 4 keer €50 is toch echt €200, dat vindt ik nog wel logisch. Ik heb nog nooit problemen gehad met marktplaats, en dat je nu moet betalen... Ja jammer, maar ook bokt kost geld dus ja... Als het zo goed gaat lopen, dan kost het steeds meer.
Ook met bellen heb ik trouwens nog nooit problemen gehad, stond elke keer weer bovenaan. En BTW gezocht-advertenties zijn altijd gratis, dus: Gezocht lieve nieuwe eigenaar.....

Percy

Berichten: 12072
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 00:19

Ik denk dat ze je als commercieel zien Verward

Maar misschien kan je beter in huis-aan-huis krantjes adverteren. Mensen gaan toch geen grote afstanden rijden voor een cavia of konijn dus je moet het voornamelijk van mensen uit de omgeving hebben. Wij hebben hier de Vondst (heet in andere delen geloof ik de Viavia) en die bladen worden behoorlijk gelezen. De adverteerder betaalt niets maar degene die het blad wil hebben moet het kopen.

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 01:28

Mijn e-mailadres is geblokkeerd omdat ik seksueel getinte foto's zou hebben geplaats (zo stond het er geloof ik). Ik had dus rond die tijd geen foto's geplaatst en al helemaal niet seksueel getinte (ook niet per ongeluk, want ze staan niet op m'n comp. Knipoog) Waar zien ze me voor aan zeg? Haha!

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-03 02:20

XoNo schreef:
Wij hadden laatst een auto te koop gezet, maar die was onder de 200 euro. Hebben ze hem verwijderd omdat een auto onder de 200 euro bij onderdelen geplaatst moest worden Frusty Die auto reed nog prima hoor Haha!


Klinkt errug bekend. Ik zette onze oude Volvo erop een aantal maanden geleden voor 199 euro. Idem dito, moest bij onderdelen.

Heb ook wel meerdere malen een bericht gehad dat ik voor een GEVRAAGD adv.moest betalen, omdat de waarde van hetgeen ik zoek meer is dan 200 euro!

Heb daar dus een flinke e-mail wisseling over gehad en sta nu op de zgn. 'zwarte lijst' en heb dus idd een hotmail account nu! Knipoog

Horse Pleasure
Berichten: 2760
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-03 06:06

Percy schreef:
Mensen gaan toch geen grote afstanden rijden voor een cavia of konijn dus je moet het voornamelijk van mensen uit de omgeving hebben.

nou dat moet je niet te hard roepen hoor want de dieren komen en gaan niet alleen van en naar zeeland.
zo hebben we konijnen uit amsterdam, tilburg, almere, houten en zijn er dieren naar barendrecht etc gegaan dus das ook niet echt hier om de hoek he Haha!
gisteren zijn er zelfs 3 konijnen naar Belgie verhuisd, via marktplaats denk ik.