Gezakt voor tentamen

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Gezakt voor tentamen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-01-03 15:59

Ik heb net (samen met horseless) een tentamen voor interactieve vaardigheden gehad en we zijn allbei ervoor gezakt... We waren allebei te stil te stijf en gingen niet genoeg in op wat de acteur zei.
Ik voel me nu zoooo poedersuiker, voelde me al niet lekker in mijn vel, zie de her die ik krijg al helemaal niet zitten... Ik was nu al stikzenuwachtig, maar de her zal wel helemaal niet lukken.. De docente (ook mijn mentor, die me echt goed kent en begrijpt) gaat ons een keer samen nemen, dan gaan we het allemaal bespreken en oefenen, eigenlijk was de her de 4e al, maar dat wil sze ons niet aandoen, omdat ze (en ik ook) zeker weet dat we het dan waarschijnlijk ook nog niet halen...
Ik kan gewoon wel janken... Huilen

On and on the rain will fall, like tears from the stars...
When you're lost, hurt, tired and lonely something beautiful will come your way


Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-01-03 16:09

horseless schreef:
Maar ik heb toch het idee dat die her nix gaat worden.

Jij ook al

On and on the rain will fall, like tears from the stars...
When you're lost, hurt, tired and lonely something beautiful will come your way

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-01-03 16:11

We gaan nog een keer met die docente oefenen. Dat is ook onze mentor en weet ook wat voor problemen ik verder heb (zijn er nogal wat Knipoog ) En dan hopelijk gaat het wel lukken de volgende keer. Ze zegt ook dat als ze meer ziet van onze kunnen en het lukt dan niet helemaal met het tentamen, door zenuwen, dat ze dan wel weet dat we het kunnen...
Ik zie het echt helemaal niet meer zitten, dat tentamen, had al zo'n idee dat dit de moeilijktste zou worden...
Ik heb toch zo'n hekel aan gelijk hebben Verdrietig

On and on the rain will fall, like tears from the stars...
When you're lost, hurt, tired and lonely something beautiful will come your way

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-01-03 16:16

XoNo schreef:
Beetje vertrouwen in jezelf!


ehhhh... op dit moment
Maar als iemand kan zeggen hoe Verward

On and on the rain will fall, like tears from the stars...
When you're lost, hurt, tired and lonely something beautiful will come your way


Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-01-03 16:31

FF aanvulling op Horseless, bij die andere tentamens moest je laten zien dat je dus die vaardigheden ebheerste, in deze moest je laten zien dat je een goed vraaggesprek kon houden,. Moet je eens proberen als je stikzenuwachtig bent en er dan ook nog eens een hele moeilijke casus komt...
Ik had gewoon zo enorm banketstaaf casus, het was de bedoeling om zo min mogelijk medische vragen te stellen, je mocht eigenlijk niet op het medische ingaan. Krijg ik een casus van iemand die zijn enkel verzwikt had met voetbal en die zo snel mogelijk naar huis wil...
Wat moet ik daar dan in hemelsnaam mee doen Verward

On and on the rain will fall, like tears from the stars...
When you're lost, hurt, tired and lonely something beautiful will come your way


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Cubby_, _Nadia_, CarpeDiem_, claudtje, Evito_06, Flew, Gaby, GrapeshotBot, hagelslag, Ineke2, Josien_, JoyenUnory, Kirrietje, Ladyson, Lielle, Luzerna, MoniqueT, Mrskiwi, Nathalie18x, Nicky1963, NinaZ, Niobe, Pova, Roulette_, runnerfan, ryukapple, YvonneV en 76 bezoekers