vraagje over astma en een waterbed?spoed

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 17:18

Ik heb wel astma maar geen waterbed Haha! Maar zover ik weet lijkt me dat een waterbed erg geschikt is omdat de huismijt daar veel minder in kan gaan nestelen dan een gewone matras.

Tevens zou je van die speciale hoezen kunnen bestellen. Als jouw huisarts daarvoor tekent dan krijg je deze gratis opgestuurd. Elke astmapatient heeft recht op deze hoezen (voor om de matras, kussen en dekbed) 1x in de 10 jaar. Zeker aanvragen dus!!

Succes! (p.s ik weet niet of het een bed is waar je makkelijk onderdoor kunt stofzuigen, want daar zou ik dan de voorkeur aangeven. En dat op een vloer met zeil of zo, zit jij weer goed Knipoog )

Op zoek naar de zon!!!


Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 17:31

Haha! Haha! Ik moet wel een beetje om je verhaal lachen Poppetje..........Jullie slaapkamer is een stofnest, niet jullie bed Haha!
Echt waar, als jouw man last heeft van astma is zo'n velours ombouw en ook nog eens vloerbedekking op de vloer funest!!! En dat meen ik!

Laat je goed informeren door je huisarts, maar ik weet wel zeker dat als jouw man klaagt over zijn benauwdheid dat jullie eerst je slaapkamer moeten saneren.

Wellicht dat je kan kijken op de volgende site www.allergologie.nl

Als je nog vragen hebt, stel ze gerust. Ik heb vanaf mijn geboorte al astma en heb er dus veel ervaring mee (helaas) Ben in december nog helemaal binnenstebuiten gekeerd Gaaaap

Op zoek naar de zon!!!

Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 19:06

poppetje schreef:
Volgens mij heb ik gewoon een raar mannetje Tong uitsteken


Nou, dat zal wel meevallen, maar uit ervaring spreek ik als ik zeg dat mannen de astma graag eens gebruiken wanneer het hen uitkomt Knipoog

Waarschijnlijk is hij veel te gehecht aan zijn eigen bed en is ´bang´ voor het onbekende nieuwe bed }>

Dat zou toch even mooi dom zijn als jij nog gelijk hebt ook nog he! Tong uitsteken

Op zoek naar de zon!!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SemrushBot, XxLMMxX en 137 bezoekers