Ik voel me zo slecht ;(;(, ik wil dun zijn ;(

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-03 22:09

Mijn vriendin is ook best wel stevig en die wil ook dolgraag afvallen. Maar haar probleem was dus dat ze iedere keer als ze honger had een zak chips pakte of snoep. Kijk, en dat is dus fout. Ik heb tegen haar gezegd dat als ze honger had dat ze dan maar heel veel water moest gaan drinken zodat ze daar vol van werd zeg maar.
Maar ze had er niet echt het doorzettingsvermogen voor dus er is niet veel verandering gekomen. Maar jij heb dat wel als ik dat zo lees, dat van dat water werkt echt.
Enne, accepteer jezelf zoals je bent. Het klinkt heel cliché maar het is zo. Als je zeker van jezelf bent dan maken die opmerkingen ook niet meer uit. Kom op, je heb nog een heel leven voor je, laat je nou niet omlaag halen door een stelletje vervelende pubers die niks hebben te doen!!

Annelien (Moneymaker x Renovo) ZZ-Zwaar startgerechtigd *\o/*



Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-03 15:06

Llewella schreef:
Evy; over doorzettingsvermogen, ik dacht dat het me daar ook aan ontbrak, blijkt nu dat ik wel doorzettingsvermogen heb, wat ik al heb laten zien bijv met het stoppen met roken, van de een op de andere dag zonder hulpmiddeltjes, terwijl ik 11 jaar behoorlijk heb gerookt.
.


Ik heb het nu over me vriendin hè? Zij heeft gewoon geen doorzettingsvermogen, ze zit eerst te zeggen dat ze zo graag wilt afvallen maar ondertussen zit ze gewoon een zak chips op te eten als ze honger heeft. Als ik dan zeg dat ze dan een broodje moet gaan eten dan heeft ze daar geen zin in. Dan denk ik dat het doorzettingsvermogen ontbreekt...

Annelien (Moneymaker x Renovo) ZZ-Zwaar startgerechtigd *\o/*

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie