is dat nou niet lief???

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-01 19:48

Ahh neej, daz geen mietje daz superlief!!!
Lovers Ahh echt schattig Haha!

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-01 20:00

echt wel lief! Je broertje is gewoon stikjaloers! Wacht maar tot ie zelf een meissie heeft....

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-01 20:03

aaaah wat een sjattie Lovers
Die heb je nog wel een tijd hoor Lachen

Death_Squad

Berichten: 2203
Geregistreerd: 19-04-01
Woonplaats: Fysiek: 's-Hertogenbosch Hart: R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-01 20:03

Nou wat een zelfstandige vriend heb jij zeg.

Kan niet eens in z'n eentje op vakantie, nou sorry hoor, maar ik ben het dan grotendeels met je broer eens hoor.

Een potje zitten janken omdat je vriendin niet naast je zit.

Heeft ie nog meer van dat soort dingen?

Nou t klinkt wel errug negatief, maar daar ben ik dan kennerlijk jongen voor.

_________________
Death is life's own fail-safe
De persoon achter deze post wordt mede mogelijk gemaakt door Douwe-Egberts en Grolsch Knipoog

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Death_Squad op 2001-07-09 20:05 ]</font>

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-01 20:08

ach ja, je kunt te ver gaan... Wanteh, zoveel bellen en sms-en, dat hoeft voor mij niet. En dat janken, dat zou ik niet geloven. Tsja, je bent iets té nuchter of niet.
Het klinkt wel superlief, maar voor mij zou t zijn: mag t ook ietsjes minder? Ik kan me wel voorstellen dat het een gevoelige plek raakt, en ik hoop voor je dat hij het serieus meent (ik ken m niet)...
Ohoh, ik ben ook al zo lekker negatief, ben ook vaak voor mijn gevoel gebruikt, dat hoeft voor mij niet meer!

Sirius_

Berichten: 10948
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-01 20:11

ik vind het wel Lovers

enne voor degene die het niet vinden het is altijd beter dan iemand met wie je geen contact meer hebt Verdrietig ach heb je mij weer hoor.. Lachen

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-01 20:11

Ik denkt dat dead squad denkt dat je vriend de hele tijd aan je hangt, dat ie...jah ik weet niet hoe ik het moet zeggen, een beetje een babytje ofzo...
Ik vind het wel lief, maar van mij hoeft het niet zoveel

Sirius_

Berichten: 10948
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-01 20:14

that's angel himself Lachen staat een beetje vaag op de foto maar hij is ozo leuk!!

Death_Squad

Berichten: 2203
Geregistreerd: 19-04-01
Woonplaats: Fysiek: 's-Hertogenbosch Hart: R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-01 20:20

Citaat:
maar death , iemand heel erg missen heeft niets te maken met zelfstandig zijn toch


euh op zich niet, maar de hele dag SMSsen, janken aan de foon, terug willen komen.
Als of zijn leven niet meer zou kunnen bestaan zonder jou, beetje jammer hoor.

Kijk iemand missen is 1 ding, ik weet wat t is, mijn relatie is net (3wk) uit, dus ik weet wat missen is, maar binnen een relatie moet je zelfstandig en objectief blijven, en zoals t nu is, is het niet echt handig, voor beiden nien.

Hoewel, hoe lang hebben jullie al (alt minder is dan 3 mndn kan ik me er nog iets bij voorstellen), maar daarna.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-01 20:21

ik ga helemaal met laui en death mee! jeetje zeg haha ik kom naar huis !hahah

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-01 20:26

hahah death is wel een mn hoor en toch niet homo?
kan je ook stoppen met je uitzeikberichtjes malle babbe Verward Misselijk Misselijk Misselijk

Death_Squad

Berichten: 2203
Geregistreerd: 19-04-01
Woonplaats: Fysiek: 's-Hertogenbosch Hart: R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-01 20:27

Citaat:
tussen jou en je vriend


Lachen Lachen Lachen
Dat zou betekenen dat ik homo ben, maar ik ben 100% hetero (trust me)

Ruim 2 jaar, nee hoor ik ben heel blij dat t uit is, en veel mensen weten dat.

De reden waarom ik zo reageer is omdat ik zo denk, ik verhul mijn mening soms niet echt achter vaag prutsmuts maar zeg het heel concreet.

Kijk een jongen mag best huilen, maar zouals jij het stelt was hij ten einde raad, nou ga dan niet op vakantie, maar ga dan niet daar zitten van "ik wil terug" blijf dan in Ned.

Death_Squad

Berichten: 2203
Geregistreerd: 19-04-01
Woonplaats: Fysiek: 's-Hertogenbosch Hart: R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-01 20:32

Nou ze is iig geen hermafrodiet Knipoog ze was zeker leuk!

maar dat terzijde, nee dat is niet de reden dat ik zo reageer, zoals ik al zei.

Ik ben heel zelfstandig (ask anyone), en mij zien janken is al een bezienswaarigheid maar goed.

k blijf erbij wat ik gezegt heb, zo ben ik altijd al geweest. een man een man, een woord een woord

Maar ik kan me enigszins indenken wat je lief aan het huilen vind, een jongen is dan heel kwetsbaar
_________________
Death is life's own fail-safe
De persoon achter deze post wordt mede mogelijk gemaakt door Douwe-Egberts en Grolsch Knipoog

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Death_Squad op 2001-07-09 20:36 ]</font>

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-01 20:37

Alsof jongens/mannen niet mogen huilen ofzow? Scheve mond\ Verward

Sirius_

Berichten: 10948
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-01 20:39

mogen ze egg wel! angel huilt heel vaak Lachen hihi hij is een keer in elkaar getrapt (niet zo hard want ik weet hoe die andere is die het deed maar toch) en hij huilde vorige week omdat ie een skippybal tegen zn hoofd aan kreeg Verward en toen ie straf kreeg van mees en en en naja dat maakt hem zo Lovers

Death_Squad

Berichten: 2203
Geregistreerd: 19-04-01
Woonplaats: Fysiek: 's-Hertogenbosch Hart: R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-01 20:40

Dat heb ik niet gezegt!, mannen/jongens mogen best huilen, maar een simpel potje gaan zitten janken omdat je je vriendin mist is toch wel een beetej heel ernstig, maar ik neem aan dat hij er een heeeel bijzondere reden voor had.

K ben ff rijden, k lees/reageer vanaaf wel wwer verder

L@ters

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-01 23:23

hmmm wel schattig. maar ik zou m dus keihard uitlachen. klinkt heel banketstaaf maar das absoluut niet mijn type. zo beklemmend. na weekje vakantie me al missen. nee dat hoeft van mij niet. ben daar toch veels te nuchter voor. maarja ieder zn eigen smaak. maarja hoop dat zn heimwee snel overgaat want zo is zn valantie dus niet echt leuk

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23417
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-01 23:59

Ik vind het wel lief.
Mijn vriend had per ongeluk tijdens het stoeien mijn arm gebroken (ooeps beetje ver omgedraaid, konnie nix aan doen) het deed zooooo'n pokkepijn, ik janken natuurlijk, hij maar zeggen dat het per ongeluk ging en ik maar zeggen dat ik dat wist maar dat het heel veel pijn deed. Eenmaal in het ziekenhuis moest ik 8 weken gips (!!!!!!!) en hij wist dat de zondag erop een wedstrijd had, nou toen ging ie maar meejanken, ik von het wel lief.