geflitst (grrrrr)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

geflitst (grrrrr)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-01-03 16:20

Ik ben net onderweg naar huis geflitst. Ik reed nog geen 60 km/u. Ok ik weet dat het 50 moet zijn, maar toch. Ik baal nu verschrikkelijk. Lips are sealed
Van een klasgenootje heb ik gehoor dat je ergens op internet bezwaarschriften kunt downloaden. Je kunt dan de ijk-gegevens opvragen en loopt de kans dat dat de gemeente teveel moeite is.
Heeft hier iemand dat al eens gedaan. Brengt het risico's met zich mee. Ik bedoel ik reed te hard, maar ik zou geen mens zijn als ik er niet onderuit zo proberen te komen. Haha! Maar ik ga niet het risico lopen dat de boete wordt verhoogd.



Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-01-03 13:48

Citaat:
Met alle correcties erbij heb je een km of 10 harder gereden, dus reed je tegen de 70. Dat is dus gewoon je eigen schuld.


Volgens mij tellen ze er nu geen correctie meer vanaf. ALs er 57 op je bon staat, dan heb je dat ook gereden. Met correctie zou het dus 55 zijn.

Och ik ga maar gewoon betalen, eerlijk is eerlijk.
Gisteren heb ik me netjes aan de snelheid gehouden, met het gevolg dat ik bijna van de weg werd gereden door een camicaze ezel. Laat dan de mensen 57km/ hrs rijden, lekker hun gang gaan en ga concentreer je iets meer op die mensen. Ik weet dat iedereen het van zichzelf zegt, maar ik ben dus echt geen gevaar op de weg. En als je de straat ziet waar ik geflitst ben!!!!!!

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-01-03 18:54

Ik vind het commentaar wel grappig eigenlijk. Het komt er gewoon op neer dat iedereen wel eens te hard rijdt. Wacht maar tot jullie je rijbewijs hebben.
Ik woon (al jaren op dezelfde plek) sinds kort in een 30 km/h buurt. Snap dat ook heel goed, er spelen kleine kindjes en zo, ga daar ook niet hard rijden en houdt me netjes aan de snelheid (en dat kost echt moeite). De weg in kwestie ligt min of meer buiten de bebouwde kom, je rijdt richting grensovergang. Dat is dan wel weer buiten de bebouwde kom en het grappige feit wil dat je dan in Duitsland 100 mag rijden. ik was dus al een beetje gas aan het geven en dan zeg ik: het is niet eerlijk.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie