Ogen lazeren ? (geen bril/lenzen meer ?)

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-03 23:36

ik zou het ook graag willen!

heb nu lenzen en mn opticien heeft 3 zaken hier in de buurt, 1 ervan heeft hij uitgebreid, en wel zo drastisch uitgebreid dat ie er plastische chirurgie aan ogen kan laten doen(ooglid liften, wallen weg enz) maar ook ogen laseren!

maar ik twijfel, je hebt nm maar 2 ogen, waar je de rest van je leven mee moet doen, wat nou als er iets fout gaat?of kan dat niet?

en die behandeling?doet dat pijn?je moet je oog open houden, wat nou als je ineens knippert/hoofd beweegt!

dalijk gaat er iets fout en is je ook juist slechter(mn vader is door een ongeluk 1 oog kwijtgeraakt, of ja t zit er nog maar doet nix meer, is ook verkleurd van bruin naar geel-groen, en ik weet dus hoe lastig het is als 1 oog het niet meer doet!)

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#



Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-03 23:52

heb er net gekeken, en neuh, voor mij hoeft t niet meer!
je hoornvlies lossnijden en omklappen......laat maar!

ik dacht dat ze alleen met een laser op je oog gingen stralen, maar nee als er gesneden moet worden...ga over paar weken naar kaakchirurg om voor de 2e keer een verstandkies eruit te laten snijden, dus dan is er voorlopig weer genoeg in mij gesneden!!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bloemetje75, Froukje, IASCrawler, Rossfechten, Sannum en 43 bezoekers