Computertroubles

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-01 00:15

Heb vandaag 2 uur (!!! Frusty )aan de telefoon gehangen met @Home omdat ons internet het ineens niet meer deed. Stap voor stap alles nagelopen, hielp niks.

Hele tijd aan de lijn gehangen totdat ik eindelijk doorverbonden werd met een ' professional' ... mooi muziekje op de achtergrond ... om de 10 seconden de mededeling: "even geduld alstublieft" ... na 20 minuten wachten ( Boos! ) nog steeds niemand aan de lijn en internet springt ineens weer aan. Dus ik ophangen, FLOEP weg internet. Frusty Frusty Frusty

Dus ik opnieuw alles doorlopen bij @Home, verbindt ze me weer door, wacht ik een kwartier, hoor ik om 10 uur ineens " Helaas is onze Helpdesk gesloten, we helpen u morgen graag verder"

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH
Boos!
(zit nu dus bij mijn vriend te internetten)

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-01 00:17

Haha, tja, ik ken het gevoel.

Ach, gewoon net doen of je een bedrijf bent en boze faxen sturen ipv braaf in de wachtrij hangen.

En ook zorgen dat je zo snel mogelijk van die 1e lijns mensen af bent Knipoog

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-01 00:24

Ja heb ik later ook gedaan: EUH niks, doorschakelen jij hahaha. Niet zo bot natuurlijk maar daar kwam het wel op neer. En toen kwam ze tot de conclusie dat als ik ALLES al had doorgelopen met die eerste jongen dat het dan misschien toch een fout van hun moest zijn? Verward Zou wel verklaren waarom ik ineens wel weer 2 minuten verbinding had haha kan weinig met de instellingen te maken hebben volgens mij.

Maar ja, morgenvroeg weer proberen en hopen dat het wat rustiger is.

Riƫtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-01 19:12

Dat hadden wij dus ook!
Marc heeft ca 40 minuten moeten wachten voor ie werd geholpen, en toen wisten ze geen antwoord op het probleem. Hij heeft later een nieuw nummer gekregen, en dat werkt nog steeds. Gelukkig is die lijn gratis (toch?), dus gewoon maar wachten. de aanhouder wint!

Zip

Berichten: 1697
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-01 19:21

Pffffffffffff hebben wij ook eens gehad, toen konden we zo een hele poos niet op internet komen. Dus mijn pa bellen, ook zo'n verhaal dat je werd doorverbonden en bla bla bla en dan moest je wachten en kreeg je dus ook zo'n muziekje. Nou mijn pa wachten en wachten dus die was het echt zat en gooit de hoorn er weer op.
Nou volgende dag nog maar een poging wagen, weer hetzelfde verhaal, maar mijn pa was het dus echt spugzat, dus die legt de hoorn er zo naast, en deed zo'n knop aan dat iedereen kan mee luisteren weet je wel. Hihi, was boeiende muziek hoor.
Nouw jah, hij heeft toen zo'n 1,5 uur gewoon moeten wachten tot er actie ondernomen werd. Echt heel dom. Frusty
Was trouwens bij chello Haha!

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-01 22:36

Fijn he, computers! Frusty Frusty Frusty
Gelukkig hebben wij nu, na 6 weken, eindelijk onze computer weer thuis, en m'n ouders zijn op vakantie, dus ik zit hier weer veeeeeel te vaak! Haha!