Hoe kom je aan??

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-03 23:27

Heb ik ook, alleen ik wil ook wel eens wat tips horen. Kan echt eten wat ik wil, het helpt niet...


Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-03 23:30

nooit van gehoord! Is daar een website van of iets dergelijks? Maar is het een speciaal dieet waar je mee aankomt, of moet dat het zelfde zijn als waar je mee afvalt? Lijkt me niet erg logisch dan Tong uitsteken

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-03 23:38

hmm ja je kan het dan niet goed verteren omdat je plat ligt en het zakt dus niet zo snel. Maargoed, aan die pilletjes en dingen ga ik dus echt niet beginnen...

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-03 23:42

je zou toch zeggen dat als je je niet goed aan je routine houdt, dat je dan veel aankomt, maar dat is ook niet zo. Ik sport niet meer, eet op school ook vet spul, snoep veel, eet thuis gewoon, drink veel cola etc. Maar ik ben 1.85 en weeg 67 kilo... dat is gewoon niet goed en ik weet dat ik er wel eens gezondheidsproblemen mee kan krijgen en dat wil ik gewoon niet Huilen

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-03 23:44

Collinnnnn schreef:
Herbalife valt best mee hoor met pilletjes en poedertjes!
Mijn broertje wil afvallen,hij neemt 's morgens een shake,en 2 pillen,'s middags voor die shake 2 pillen en 's avonds mag hij warm eten wat hij wil,maar weer 2 pillen,ik weet niet hoe dat met aankomen zit,maar het valt reuze mee met pillen en poedertjes,xxx Karin


Ja maar ik begin gewoon niet aan van die pillen die voor mij geen medicinale reden hebben, ik gebruik sowieso bijna nooit medicijnen en dat wil ik graag zo houden. En pillen waarvan ik de samenstelling niet van ken, slik ik gewoon niet. Ik heb trouwens bij het avondeten ook niet zo'n eetlust meestal, snap er echt helemaal niets van... Verdrietig

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-03 23:47

I know, heb bijna geen tijd meer voor sporten, en ik zou niet weten met wie ik nog moet sporten aangezien al mijn vrienden door het hele land verspreid zijn. Maargoed misschien dat als ik ga rijden dat het weer goed komt...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: astrea, Azhari, Esther, Exorcizamus, GrapeshotBot, ikkebenmar, inge_romeo, Iselda, Lizzy__87, Maanon_, MartinJJ, Natashaa, Polarize, Winna, XxLMMxX en 228 bezoekers