Wanneer ben jij jaloers?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

RTM
Berichten: 6130
Geregistreerd: 16-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-03 18:55

Ik kan soms ook zo vreselijk jaloers zijn! Zit alleen nu met iets anders Verward De ex-vriendin van mijn vriend die zit af en toe een beetje te stoken, dat ze mij niet bij hem vindt passen, dat gezeur (terwijl ze het zelf uit heeft gemaakt) En ik moet zeggen, ik vind het knap dat ze me al zo goed kent, terwijl ze me nog maar een keer heeft gezien (en toen heb ik nog niet eens echt met haar gepraat). Maar goed, ze heeft hem zelf gedump, dus eigen schuld, dikke bult Hij vindt mij toch veel leuker Knipoog Dat weet ik wel zeker, vertelt ie me vaak genoeg Haha! En ik ben absoluut niet bang dat hij vreemd zal gaan, hij gaat vaak genoeg zonder mij naar concerten etc, of naar vrienden in Groningen, dan vertrouw ik hem wel. Maar toch ben ik af en toe wel een beetje bang dat hij iemand tegen gaat komen die hij leuker vindt dan mij... (Mja, hij zegt dat ik daar niet bang voor hoef te zijn, maar toch )


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bjarni, fransje23, GoogleAdsense, Jannie79, loveslimpie, Plonspony, Poety, Sneeuwmaan, spookyskippy, teunis001, XXInKA en 47 bezoekers