Help... ik weet niet wat ik moet doen...(relatie-probleempje

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Gast

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-01 13:31

ik heb bijna 2 jaar een relatie. Het gaat al sinds de zomervakantie eigenlijk niet zo goed. We hebben ook wel hele leuke momenten, maar ook veel slechte momenten.

Bijv. het gaat nu niet zo goed op m'n werk (organisatorische problemen) en ik heb daar best veel stress onder. Ik ben wat stiller en afstandiger tegenover iedereen. Wat zegt hij: ik voel me onbegrepen, het voelt alsof ik geen relatie meer heb, ik ken je niet meer sinds een aantal weken. Ik snap niet dat je je zo voelt, ik kan er echt niet bij dat je je zo kan laten beïnvloeden door je werk, zet die knop toch om.

En hij voelt zich onbegrepen???!!! Ik voel me hier zo klote onder. Ik heb het al moeilijk genoeg en dan zegt ie dit soort dingen. Jeetje ik heb nog nooit zulke dikke ogen gehad van het huilen.

Wat moet ik nou? Ik hou van hem, maar ik heb 't gevoel dat m'n gevoelens steeds meer blokkeren tegenover hem. Hij krijgt ook steeds meer dominante trekjes, volledige verklaringen af moeten leggen als een keertje m'n gsm uit staat. Ik heb 't idee dat hij er niet tegen kan dat hij geen grip op de situatie heeft, maar toch dan hoeft hij toch niet zo te doen?

Ik krijg soms het gevoel dat het misschien beter is als het uit is, maar ik ben zo bang dat ik hem gigantisch ga missen. 'T is toch al bijna 2 jaar dat we samen zijn.

Kan iemand me raad geven? Ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen. Please help!

Knuf een hopeloos iemand Verdrietig

Ik


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Anoukjuuuhh, Britta31, Cholwell, Dirkje_Nero, dolor, GoogleAdsense, kerstkransje, KleinBoefje, leintje_, Murloc, nuevo_mien, Olga89, PowerPoef, spookyskippy, Suusw, Talishe, Valentijn5, Weenck, xAlice, xSannee en 136 bezoekers