Ik ga op vakantie naar Cyprus!!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Ik ga op vakantie naar Cyprus!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-03 05:19

Vanmiddag samen met mijn vriend een mooi boerderijtje op Cyprus geboekt voor 1 week in april. Het ligt super idyllisch tussen de citrusplantages en vijgebomen en we hebben een zwembad en een auto erbij!!! Kunnen we toeren over het eiland. Wie is er wel eens geweest en heeft tips?

sl0wm0ti0n
Berichten: 2812
Geregistreerd: 25-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 11:11

Ik heb geen tips, en ik ben er ook nog nooit naartoe geweest.. Maar ik had wel het plan om er naar toe te gaan, wat helaas niet door kan gaan weer natuurlijk he.. Frusty

Maar ik hoop dat je het naar je zin hebt!

Finnea

Berichten: 10071
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 11:31

Wat leuk joh.
Ik ben er nog nooit geweest en heb ook geen tips, maar veel plezier iig.

ankiexxx

Berichten: 3166
Geregistreerd: 26-10-02
Woonplaats: .~*hasselt*~.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 14:41

eurm ik ben der wel al is geweest en het wazs heeeeeeel leuk! (heb trouwens op de grond toen ergens 500 frank gevonde ( ma dan andere munteenheid) en we waren in een heel lek hotel ma voor de rest weet ik het niemeer veel plezier daar!

DominiqueDG
Berichten: 1563
Geregistreerd: 11-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-03 17:19

Heey wat leuk!!!!Daar ben ik ook een keer geweest, wij zaten op het Griekse gedeelte(Paphos/Pafos), jullie ook? Ik raad je aan om zo'n capitol gids te kopen van Cyprus. Gewoon in de boekhandel verkrijgbaar. Daar staan hele goede tips in(De rots van Aphrodite etc). Heel veel plezier, het is super daar!

liefs layla d

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-03 17:44

Ja, wij zitten ook id buurt van Paphos! Het stadje heet Polis/ Latchi en ligt in het groene noorden. En tegen die tijd is het er al 23 graden!!! Heeeerlijk