Vaag iemand aan de deur..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sl0wm0ti0n
Berichten: 2812
Geregistreerd: 25-11-01

Vaag iemand aan de deur..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-03 19:35

Ik was net ff aan de telefoon met m'n vader, toen de deurbel ging. Ik doe open en heb me vader nog wel aan de telefoon, ik dacht dat het een vriendje van m'n broertje was ofzo dus die is zo weer weg. Ik doe de deur open, en er staat een of andere vaag figuur voor de deur, een beetje zenuwachtig heen en weer te springen (niet letterlijk maar gewoon een beetje wiebelen zeg maar) . Hij zegt niks, en ik wacht op wat hij te zeggen heeft, maar om de stilte maaar te doorbreken zeg ik; " eh.. hoi.." Hij wiebelt weer een beetje heen en weer en begint een beetje naar de juiste woorden te zoeken. Hij vraagt zachtjes in het engels of ik ook engels spreek maar omdat ik met m'n vader aan de telefoon was en ik niet berekend was op dat hij engels zou gaan praten zeg ik maar een beetje stom "ehh.. no" Weer wiebeltie een beetje heen en weer, ik probeerde hem een beetje te bestuderen maar het lukte niet echt, ik was nog steeds een beetje overvallen. Dus hij zegt een beetje in gebrekkig engels: "euh are your mom dad there?" ofzo, maar dan een beetje eh.. raar, anders, en nog steeds zachtjes. Dus ik zeg dat ze er zijn en vraag waar het voor is? Stilte, eh.. *wiebel wiebel* I'm a ( ...... kon ik niet verstaan want hij praatte echt een beetje stotterend en zachtjes.....) and I eh.. sell eh.. drawings eh.. " *wiebel wiebel?* Hij hield een bordje omhoog met een paarden tekening, ik zag hem niet goed maar hij was niet opvallend mooi ofzo. Toch hield de tekening m'n blik een paar seconden langer vast. Ik zei dat ik geen intresse had, en deed de deur dicht. Ik liep weer de kamer in en zei nog wat tegen m'n vader, en gaf de telefoon aan m'n moeder. Ik liep naar de gang en luisterde of hij naar de buren ging ofzo, maar ik hoorde niks. Niemand lopen, niemand praten.. En dat terwijl er op onze gallerij nog zeker 6 huizen komen voor je aan de trap komt. Ik vond het raar, zo iemand op dit tijdstip langs de deur om tekeningen te verkopen, een paarden tekening nog wel. Een paardentekening die me verdacht bekend voor kwam.. Ik kan me helemaal niet meer voor de geest halen hoe die jongen er nou uit zag, of weet ik veel wat.. Ik vind het nogal vaag.. Hoe die zich gedroeg enzo.. en mmm.. Ik weet het niet hoor, misschien wassie wel wat van plan.. Scheve mond Aangezien ik ook al een tijdje lastig word gevallen over de telefoon. Iemand belt me op met vieze praatjes en begint dan te hijgen enzo, yak! Dus het zal me niks verbazen als diegene nu ineens zijn fantasieen in praktijk wou brengen ofzo, je weet het maar nooit tegenwoordig he met die rare mensen ! Maar gelukkig staat hij nu buiten, en zit ik binnen.. (met de deur op slot hehe..)

En toch vraag ik me af.. waar ik die tekening nou van ken.. Verward

Amanda_T
Berichten: 5953
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 19:48

Er komt hier eens per jaar ook iemanda langs met tekeingen.
Dieren, zoals : paarden, honden katten, noem maar op.
En hij komt als vaste klant bij ons langs.

Ik heb al 3 tekeingen van hem, ingelijst op mijn kamer hangen.
Maar die heeft altijd een broefje met erop,
(in het engels),
Hallo, ik kom uit Noorwegen, en maak tekeningen om mijn studie te bekostigen.
Ik heb verschillende tekeningen, Dieren zoals : paarden, honden, noem maar op.
Zou uw een tekenign willen kopen, en mij helpen mijn studie te betalen,
De kleine tekeningen kosten : €12,50, en de grote kosten : €15.
Dank uw voor uw steun.


Maar dit laat hij dan iemand anders schrijven.
Maar ik zou het ook niet vertwouen zoals je al zei, er is iemand die jou telkens opbelt, en gaat hijgen enz,
Dan kun je beter die mensen negeren aan de deur als je ze niet kent,:/

Veel suc-6, en ik hoop voor je dat ze je met rust zullen laten.

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 20:00


stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 20:02

hehehe, kewl *LOL* moet ik ook es gaan uitproberen Schijnheilig

Finnea

Berichten: 10071
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 21:00

Wij kregen vandaag nog een pool aan de deur, ook met tekeningen. Met ook een bordje, en toen zij hij dat hij engels sprak ofzo, dus mijn moeder een heel verhaal vertellen over dat we als es eerder een pool met tekeningen aan de deur hadden gehad, vroeg ie ineens: No?. Hihi, hij begreep er dus totaaaal niks van, maar was wel zo slim dat hij in de gaten had dat me moeder niks wou kopen!!!! Haha!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 21:49

Hé wat apart, wij hebben laatst ook een jongen aan de deur gehad met tekeningen, hij had ook een briefje bij zich war op uitgelegd stond dat hij geen Nederlands sprak enzo.
Zaten ook mooie paardentekeningen tussen en toen heeft mijn vriend mij er eentje laten uitzoeken voor 10 euro. En nu euhhh ligt die tekening ergens in de kast *LOL*