Buffy

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Maxx

Berichten: 632
Geregistreerd: 14-11-02
Woonplaats: Langerak

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-03 17:08

Zucht ... Alysson Hannigan is zoooo cute! Lovers


Maxx

Berichten: 632
Geregistreerd: 14-11-02
Woonplaats: Langerak

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-03 17:31

Marjolein schreef:
zeg je dat na aanleiding van deze foto's kan er weinig cute aanzien. Puppies zijn cute, dit toch niet?

Nee hoor, ben al langer Alysson Hannigan-fan. Ik moet zeggen dat ik dat zwarte haar haar erg goed vind staan.

Maxx

Berichten: 632
Geregistreerd: 14-11-02
Woonplaats: Langerak

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-03 20:18

Mijn favoriete Buffy aflevering is als de vampier-Willow uit een alternatieve tijdslijn in de 'gewone wereld' terecht komt en dat de 'echte' Willow evil-Willow gaat spelen. Echt geweldig gespeeld, ze is gewoon twee verschillende vrouwen. Evil Willow is ook erg yummie Vingers aflikken

Grappig ook dat ze in de aflevering van vorige week waarin Willow evil wordt een stukje recycelen uit die bewuste aflevering ... "Bored now!" ... echt zo ontzettend cool! Helaas heb ik de aflevering van deze week gemist.

Spike is inderdaad ook een lekker ding, veel aantrekkelijker als Angel ... en ik ben ook niet lesbisch overigens Tong uitsteken

Maxx

Berichten: 632
Geregistreerd: 14-11-02
Woonplaats: Langerak

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-03 20:36

Annetje"]
Wat gebeurde er met Willow? Praat me ff bij!
[/quote]
"ff" zegt ze Haha!
Er is nogal veel gebeurd hoor! Maar er zijn sites waar je de teksten van de afleveringen kunt nalezen. Persoonlijk vind ik de Buffy Guide een erg goede site.
Het wordt overigens uitgezonden door Net5 en Angel komt er na.

[quote="Melanie5 schreef:
Heeft iemand seizoen 7 al gezien? Ik download ze van Kazaa. Ik heb nu tot en met afl. 10 van seizoen 7. Dit is overigens het laatste seizoen van Buffy.

Is 7 de laatste? Ah, bummer Scheve mond
Ik had tot seizoen 5 ofzo op video, maar heb ze wegens geldgebrek verkocht aan VVtjuh. Ik wil nog wel de DVD's gaan sparen, heb nu alleen nog maar seizoen 3 op DVD en 2 video-boxen van Angel.


Maxx

Berichten: 632
Geregistreerd: 14-11-02
Woonplaats: Langerak

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 10:24

XoNo schreef:
Buffy zonder SMG is geen Buffy

Ik vind Buffy de show niet echt dragen. Buffy zonder SMG zou ook moeten werken ... ze zouden Faith moeten terugbrengen Lovers

Maxx

Berichten: 632
Geregistreerd: 14-11-02
Woonplaats: Langerak

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 11:49

JoT schreef:
Als Buffy's schoothondje was hij ronduit irritant. Ik hoop dat hij nu weer wat gevaarlijker gaat worden, dan is ie veeeeel interessanter.

Mee eens ... evil Spike roeleert.

In de eerste serie van Angel heeft hij een bijrolletje. In het begin van de aflevering staat Angel met een meisje te praten en Spike ziet dat vanaf een dak en interpreteerd het gesprek wat ze hebben ... echt geweldige humor Haha!

Een gegeven paard moet je niet in de bek schijten.

Maxx

Berichten: 632
Geregistreerd: 14-11-02
Woonplaats: Langerak

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 15:27

Marije schreef:
Maar de ouders van Sjuimpje hebben best wel gelijk. Soms vond ik het iets te ver gaan tussen Spike en Buffy, helemaal als je nagaat dat er echt jonge kinderen naar kijken...

Die mogen eigenlijk niet kijken. De meeste afleveringen zijn 16+ een enkele is 18+. Tenminste, dat staat op de hoezen van de video's.

Een gegeven paard moet je niet in de bek schijten.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 98xsophiex98, aeckker03, chinnie, corinec, lizy29, MaiMai, Ninaka, Patriesje, Sneeuwmaan, Vagabondo, Varekaj, Vecar en 76 bezoekers