hebben jullie ambitie voor het niewe jaar??

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
joshua
Berichten: 1176
Geregistreerd: 07-12-01
Woonplaats: Emmen

hebben jullie ambitie voor het niewe jaar??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-03 17:05

Ik nog niet echt maar jullie??

Maxx

Berichten: 632
Geregistreerd: 14-11-02
Woonplaats: Langerak

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-03 17:09

Ik wel. Ik heb besloten dit jaar weer te gaan leven. Ik moet nog twee dagen werken en ga dan weer studeren en daarnaast wil ik weer lekker (veel) uitgaan en plezier gaan maken ... ik was de laatste jaren een beetje in een sleur terecht gekomen en dat deed me niet echt goed.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-03 17:10

Dit wordt mijn eerste echte complete jaar dat ik van de HAVO af ben en een nieuwe stroming ben ingeslagen. Bovendien wil ik dit jaar ook kijken of ik een baan kan krijgen wat bij mijn vakgebied hoort en dus niet meer supermarkt werk.

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-03 17:14

nouja ambitie is een groot woord maar ik ga bij een andere manege rijden om meer te leren, en hoop ook veel bij te leren op mn werk wat paarden betreft. En mn propedeuse van school in 1 jaar te halen Lachen

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-03 17:19

Ah ook dat! Ik ga paardje rijden ergens, dus bij een manege en niet alleen bij Ilona, tenminste dat ben ik wel van plan. Moet nog even zien hoe ik dat allemaal regel met school, werk en autorijlessen Tong uitsteken

Kadans
Berichten: 193
Geregistreerd: 12-07-01
Woonplaats: silvolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-03 17:24

ik hoop dit jaar eindelijk eens op concour terrein te komen in outfit en pequena na alle tegenslagen de afgelopen 2 jaar zijn we druk op weg om op concour te gaan.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-03 17:30

Trouwen en verhuizen. En nieuw verzorgpaard zoeken.

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-03 17:34

ik wil graag dit jaar verhuizen en dan een 2e paard erbij kopen die meer sportgericht is.

aprillicious
Berichten: 859
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-03 17:34

Me volledig op Pregini richten. Ik heb haar nu al bijna 2 jaar en en ben voor mijn gevoel geen ruk verder. wil eens echt serieus aan het werk gaan met haar. Verder wil ik met me kleine kereltje (me JR-hond) op een sport gaan. Iets van flybal of behendigheid ofzo. Gewoon lekker op me dieren richten.

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-03 18:25

- HAVO afmaken (MET diploma aub Tong uitsteken)
- 3 maanden naar Amerika voor hoefsmidopleiding
- verhuizen (YES!!! Haha!)

Dat waren ze voorlopig, verder leef ik met de dag Lachen

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-03 18:33

Mijn rijbewijs halen, aan een nieuwe opleiding beginnen Lachen het begin van mijn carriere!
Verder heel veel lol maken, wat ik vorig jaar niet gedaan heb. Veel geld verdienen, en Flair nog beter voor elkaar krijgen Haha! genoeg toch?

Dniesy

Berichten: 2140
Geregistreerd: 02-12-01
Woonplaats: Hoorn (NH)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-03 18:48

Mijn ambities voor dit jaar zijn:
Beginnen met westernrijden en naar de 2de overgaan van school Knipoog

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-03 18:50

Ik wil de boerderij toch voor het einde van het jaar wbt de paarden goed van de grond hebben.
De binnebak moet helemaal afzijn misschien de buitenbak al maar dat hoeft niet perse.
Ik wil de hengst starten en ook goedgekeurd krijgen bij de groningers.en natuurlijk weer opnieuw bij het IHW met Lodewijk wil ik een puntje halen in de Z1 en ik wil van werk veranderen en misschien zelfs al parttime gaan werken en parttime in de paarden gaan werken.

Daarnaast ga ik gewoon genieten van het happy zijn omdat alles eindelijk eens lijtk te lopen zoals ik het graag wil Haha!

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-03 18:54

Ja, heel veel. Nieuwe baan vinden in de paardenwereld . Heb maandag al een sollicitatiegesprek, dus de eerste stap is er. Meer op mezelf en mensen richten die ik belangrijk vind en me minder aantrekken van mensen die ik niet ken of onbelangrijk vind. Meer tijd voor m'n eigen. Fitnessen om lekker in me vel te gaan zitten en meer tijd uittrekken voor vrienden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-03 21:51

Ik ga dit jaar eindelijk eens wat presteren. Op alle vlakken! Alle energie die ik overal in gestopt heb de afgelopen jaren moet er nu maar eens uitkomen!

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-03 21:59

Ik wil dit jaar goed leren paard rijden. }>
Ik heb nu de kans dus die wil ik nemen ook.

Ik wil deze zomer op de keuring 3 eerste premies halen, dat betekent dat ik thuis veel ga oefenen met 2 veulens, en de training van de 3 jarige gebeurt hopelijk door een bekwaam iemand, dat is namelijk mijn oog appeltje, mijn eerste veulen van mijn verzorgpaard wat ik van dag 1 tot nu ken. Lovers

En verder hoop ik op mijn hbo opleiding alle tentamens te halen, en dat ik het 2e jaar afsluit met alle nodige studie punten.

Plus mijn kennis over de fokkerij wil ik upgraden!