tonight i won't be alone doesn't mean i'm not lone

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jjammie
Berichten: 25
Geregistreerd: 29-03-02

tonight i won't be alone doesn't mean i'm not lone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-03 20:13

hebbben jullie soms ook het idee dat je niet genoeg uit je leven
haalt of niet ben waar je zou willen zijn ??
ik heb soms van die moment zo als nu dat
ik me zo alleen voel terwijl ik dacht niet
perfecte omschrijving van bon jovi
" wont be alone tonight doesn't mean im not lonely"
ik weet niet echt hoe ik moet uitleggen maar het is gewoon
zon gevoel van dat ik alles anders zou willlen maar allles
ik het dan anders doe ik me nog ongelukkiger voel dan eerst omdat ik weet dat ik niet zo ben ??
hopen dat jullie begrijpen maar moest het gewoon effe van me afschrijven
xxx Jjaamie

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-03 22:59

Ik heb dat gevoel enorm vaak. Dan vraag ik me af of ik wel met het goede bezig ben en of ik niet een keer een keuze moet maken in plaats van meerdere dingen half te doen waardoor er nergens schot in komt te zitten. Voel mezelf dan een ontzettende mislukkeling en ben bang dat het nooit wat wordt met me. Gelukkig ben ik nog jong en heb ik nog tijd genoeg om keuzes te maken maar op zulke momenten heb ik altijd het idee dat de keuzes NU gemaakt moeten worden en dat is onmogelijk zonder mijn complete leven om te gooien en daar ben ik ook weer bang voor..

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-03 23:05

yep en helemaal als je twijfelt over alles, bang dat je weer de verkeerde keuzes maakt, dus maar helemaal maar niks doet, waar je alleen maar nog ongelukkiger van wordt....

Jjammie
Berichten: 25
Geregistreerd: 29-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-03 00:32

Steef schreef:
Ik heb dat gevoel enorm vaak. Dan vraag ik me af of ik wel met het goede bezig ben en of ik niet een keer een keuze moet maken in plaats van meerdere dingen half te doen waardoor er nergens schot in komt te zitten. Voel mezelf dan een ontzettende mislukkeling en ben bang dat het nooit wat wordt met me. Gelukkig ben ik nog jong en heb ik nog tijd genoeg om keuzes te maken maar op zulke momenten heb ik altijd het idee dat de keuzes NU gemaakt moeten worden en dat is onmogelijk zonder mijn complete leven om te gooien en daar ben ik ook weer bang voor..


ja dat is precies wat ik bedoel vooral dus dat ik me afvraag of ik wel goed bezig ben. ik ga byv. niet vaak uit ofzo omdat ik de meesten tenten gewoon niets vind ,aar als ik dan mensen weer hoor praaten hoe leuk ze het hebben gehad dat weekend dan denk ik mischien moet ik toch maar weer een keer gaan en als ik dan en ik ben er dan heb ik er zo de peest omdat ik uitgaan zeker Haha! wel leuk vind maar niet zo.
en allemaal mensen die vreemd aankijken als je zegt dat je niet drinkt
en vinden me braaf om dat ik niet met iedereen het bed induik. volgens mij heeft dat niets er mee te maken namelijk ik vind gewoon datt ik bijv. van iemand moet houden omdaar mee naar bed te gaan.
dan zeggen ze allemaal ja dat hen ik ook maar vind je dat dan niet moeilijk?? ik zou er niet zonder kunnen blabla.
maar ook over andere dingen zoals studie,werk ,paarden kan ik erg druk maken.
en inderdaad wat jij zegt het moet allemaal nu gebeuren!!
maar gelukkig ben ik nog jong maar ja je ben t jong en je wilt wat he.....

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 00:40


Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 01:44

Ik heb het ook, ik heb 4 jaar geleden voor het laatst sex gehad, veel verklaren me voor gek, na ja ik vindt mezelf normaal.
En ik kan prima zonder alcohol, waarom heb je dat nodig, ik ben van mezelf al gezellig.
En het uitgaan heb ik voor mezelf afgeschaft, zo heb ik meer geld over.
Plus hier in Dokkum is er geen zak aan ik kan mijn geld beter ergens anders aan uitgeven.
En ik ben nog aleens onzeker over mezelf, waardoor ik school enzo ook niet altijd niet zie zitten.

missy_m

Berichten: 2160
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 16:32

Steef schreef:
Ik heb dat gevoel enorm vaak. Dan vraag ik me af of ik wel met het goede bezig ben en of ik niet een keer een keuze moet maken in plaats van meerdere dingen half te doen waardoor er nergens schot in komt te zitten. Voel mezelf dan een ontzettende mislukkeling en ben bang dat het nooit wat wordt met me. Gelukkig ben ik nog jong en heb ik nog tijd genoeg om keuzes te maken maar op zulke momenten heb ik altijd het idee dat de keuzes NU gemaakt moeten worden en dat is onmogelijk zonder mijn complete leven om te gooien en daar ben ik ook weer bang voor..


je weet het heel goed te omschrijven Ik ben gewoon zo'n twijfelkont. Ik kan heel moeilijk keuzes maken omdat ik bang ben dat het niet de goede keuze is. Zo zit er ook nog helemaal geen schot in m'n studie keuze terwijl dat ook steeds dichter bij komt. Iedere keer wanneer is denk, dit is het! krijg ik opeens zo'n gevoel dat ik verder moet blijven kijken, want als ik me hierin vastleg krijg ik nooit meer de mogelijkheid om iets te vinden wat nog beter bij me past. Ik ben gewoon heel bang dat ik foute keuzes maak en dat ik daar een nutteloos, ongelukkig leven aan ga overhouden. Verandering is ook iets waar ik bang voor ben. Zoals het nu gaat, gaat het eigenlijk wel goed. Ik wordt vaak heel ongelukkig van grote veranderingen en wil het liefst terug naar de oude situatie. Terwijl ik eigenlijk vooruit moet blijven kijken. Het leven is niet altijd even simpel, maar volgens mij zou het veel makkelijker zijn als ik niet overal over bleef nadenken Haha!
Ooit komt het wel weer goed met mij *LOL*