piet raaymakers betrokken bij vechtpartij?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Kelly_ann

Berichten: 5153
Geregistreerd: 11-10-02
Woonplaats: Op 't durp

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-03 20:18

Was er gisteravond, en vrienden die er die avond waren zeiden dat er twee dames (nogal teut) ruzie aan het maken waren. Van wat ik heb begrepen is Piet er tussen gesprongen (hij was geloof ik wel een beetje partijdig en misschien ook wel teut..) en heeft de dames (of misschien wel 1 van de dames) uit elkaar geduwd (beetje erg hard dus....), daarbij kwam een van de twee op haar hoofd terecht. Van wat ik nog meer heb begrepen is die andere man er juist weer tussen gekomen om de drie anderen uit elkaar te halen.... Het was niet op de dansvloer gebeurd maar buiten.
Ik geloof wel dat Piet naar het bureau is gemoeten en daar best lang heeft gezeten.
Beetje ander verhaal dan het politieberichtje.....Verward En ook erg viavia....
Gisteravond was het gelukkig wel rustig, er was een leuke band en we hebben het erg naar ons zin gehad....



Kelly_ann

Berichten: 5153
Geregistreerd: 11-10-02
Woonplaats: Op 't durp

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-03 21:12

Dan ging die waarschijnlijk paps verdedigen......

The search for wisdom is a great challenge; to act on wisdom is an even greater challenge.....

Kelly_ann

Berichten: 5153
Geregistreerd: 11-10-02
Woonplaats: Op 't durp

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 10:53

Vader en zoon Raymakers even achter de tralies
GOES - Het paardensportevenement Indoor Zeeland is in de nacht van vrijdag op zaterdag ontsierd door een incident met vader en zoon Raymakers uit Asten. De springruiters belandden in de cel nadat bij een worsteling bij de Zeelandhallen een negentienjarige vrouw uit Oosterland bewusteloos naar het ziekenhuis was afgevoerd.

Piet Raymakers (46) en zijn zoon Piet junior (20) hadden een handgemeen met enkele jonge vrouwen na afloop van het traditionele ruiterbal van Indoor Zeeland. Enkele vrouwen wilden zich naar huis laten brengen door hun vriendin Maruja Speelman. Nog voor ze de kans kregen in de auto te stappen, had een stel ruiters hun plaats ingenomen.
De oud-olympisch kampioen weigerde als enige uit te stappen en dat pikten de vrouwen niet. Raymakers werd uit de auto gesleurd. Het was het sein voor Piet junior zijn vader te hulp te schieten. Een van de meisjes viel tijdens het handgemeen zo ongelukkig dat ze bewusteloos naar het ziekenhuis moest worden gebracht. De politie arresteerde daarop vader en zoon.
Ze werden overgebracht naar het politiebureau in Goes en daarna naar Torentijd in Middelburg. Zaterdagmiddag werden vader en zoon in vrijheid gesteld. Omdat de paarden inmiddels naar Asten waren vervoerd, kon Raymakers senior niet meer aan de hoofdrubriek van Indoor Zeeland deelnemen.
Bij zijn terugkeer in Goes zei Raymakers senior dat hij zich weinig kon herinneren van het voorval. ,,Stom natuurlijk. Ik had gewoon uit die auto moeten stappen toen me dat gevraagd werd. Een les voor later``, sprak hij schuldbewust. Hij zei snel contact te zullen zoeken met het meisje dat ongelukkig op de stenen belandde. Ze is inmiddels weer thuis.
Speelman zei in aanwezigheid van Raymakers wel enig idee te hebben wat de oorzaak was van alle ellende. ,,Ze hadden allemaal flink gedronken. Niet alleen de ruiters, ook de vrouwen. Was iedereen nuchter geweest, dan was dit nooit gebeurd.``
Piet Raymakers won op de Olympische Spelen van 1992 in Barcelona goud met de Nederlandse ploeg en zilver bij de individuele springwedstrijd.



van www.pzc.nl

Kelly_ann

Berichten: 5153
Geregistreerd: 11-10-02
Woonplaats: Op 't durp

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 17:20

chantal1 schreef:
Ik heb het ook net in de PZC gelezen, het precieze verhaal zullen wij wel niet te weten komen. Alhoewel... Pling


Ik zal toch eens wat gaan rondvragen aan de mensjes die er de bewuste avond waren.... }>

Kelly_ann

Berichten: 5153
Geregistreerd: 11-10-02
Woonplaats: Op 't durp

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-03 22:37

De meisjes waren ook niet zo onschuldig schijnt......
(weer viavia..., maar het waren zeker geen meiden die niet voor hunzelf op konden komen....)
Ja en als je een slok op hebt en je hebt onenigheid en je daagt elkaar een beetje uit.......

The search for wisdom is a great challenge; to act on wisdom is an even greater challenge.....


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, Desire__, haffiefreak, katinker, RoronaZorro, roucha1, VuurVleugels, XXInKA, Yipee en 52 bezoekers