Vandaag laatste bokt-dag

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 09:42

MOrgen is mijn laatste normale bokt-dag, daarna zal ik nog maar sporadisch op bokt te vinden zijn.

Uiteraard zal ik jullie allemaal erg missen tijdens mijn afwezigheid.

Iedereen: heel veel succes met alles en zet m op!!!

_________________
"It is a rough road that leads to the heights of greatness." - Seneca

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Lovely op 2001-07-06 11:09 ]</font>


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 10:02

Het gaat om een nieuwe baan. Waarschijnlijk heb ik dan geen inet op de werkplek. Dat is misschien maar beter ook, minder planningsperikelen.
Thuis heb ik nog steeds geen inet, wie weet moet dat toch maar. Met een beetje mazzel een Labtop ofzo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 16:07

Toen mijn moeder in de states zat had ik haar imac thuis staan, die is inmiddels terug.
Vandaar dat ik ook niet meer op horses zit savonds.

Deze baan heb ik 5 lange, taaie, saaie, klotemaanden gedaan. Foute keuze, ik heb me weer iets voor laten spiegelen dat er niet was. Ik zou heel graag met mijn baasje blijven werken, maar dan zal ook hij een andere baan moeten zoeken. Mijn kamergenoot heeft me de das om gedaan, asociale doos. Die hoef ik echt nooit meer te zien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-01 10:10

Owow, wat zal ik jullie missen zeg.
*zucht*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-01 14:53

Hihi, ik kan moeilijk tegenover al die lieve bokkers nu 'nee, bedankt' gaan zeggen.
Tegenover mezelf misschien ook wel niet.
Goed idee Von, hou me op de hoogte.

Je hebt mijn hotmail toch???


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, Mrskiwi, QuintyKelly, wisja, YandexBot en 32 bezoekers