Terug naar school ... voor altijd

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

germie

Berichten: 25921
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 08:45

Ik durf het ook niet. Ik wil graag tandarts wordne, maar ben altijd uitgeloot. Heb wel een WO-studie afgemaakt. Nu moet ik dus op zoek naar ander werk omdat m'n contract niet verlengd wordt. MAar wat? ik ben overal te jong voor, en ze vinden me te onervaren (24, 1.5 jaar werkervaring). ik kan het geld ook echt niet missen, een eigen paard staat nog altijd op het wensenlijstje, en de auto ruil ik niet meer om voor een OV. Daarom zie ik mezelf niet nog eens 5 jaar studeren, maar zou het eigenlijk wel willen als het financieel haalbaar is.
Ik heb mezelf wel beloofd dat als ik weer werk heb, dan ik dan deeltijd rechten ga doen (heb ik ook altijd gezegd dat ik dat nog wil doen), maar fulltime studeren lukt niet meer vrees ik.
Ik snap dus ook niet dat je het lukt, vooral financieel is het voor mij niet haalbaar.
Maarre, je kunt toch in augustus de pabo in 1j aar doen als je een afgeronde hbo of WO hebt? Het kan nu al in 2 jaar als ik me niet vergis.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 0_saskia_0, Amazonbot, Bullebeest, Cerosa, Eefje_Sammy, Ginny135, GrapeshotBot, herr_balou, Lalidan, Lalladidoo, Lynn_Nikita, Momo94, MyrtheJ, Setteli, teunis001, Xayah en 131 bezoekers