Vanavond gaat ie echt weg, en anders ga ik gillen(+ afscheid

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-01 13:16

De computer dus, niet dat ik hem weg wil hebben, maar dit is de 3e x dat ik dit aankondig en elke x wordt het weer uitgesteld, voel mezelf er een beetje banketstaaf onder als ik telkens meelevende lieve reacties krijg en vervolgens rustig verderbok Verward
Vandaar dat ik ga gillen als ie nu weer blijft, anders voel ik me echt zo'n aandachttrekker met een zielig verhaal(word boktloos Huilen Huilen Huilen Huilen ) dat vervolgens niet klopt.
Ik ga ervanuit dat hij nu echt weggaat, dus bij deze neem ik afscheid, aangezien ik zelf vrijdag om 4 uur smiddags in het vliegtuig stap mijn zomerbaan tegemoet...
Ik heb er zo'n zin in!!!!! *huppelt stralend door de kamer* Party!! Party!! Party!! Party!! Ik hoop dat ik e-mail heb, dat betekent dat ik ook internet heb, wat weer betekent dat ik misschien heel misschien zelden eens kan bokken Haha! In ieder geval iedereen een hele fijne zomer, vakantie whatever en tot over 2 maandjes love you all Lovers Party!!
Xussies Ylva Lachen

_________________
I'm old enough to know, and young enough not to care
nr 276 *LOL*

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: ylva op 2001-07-04 13:22 ]</font>

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23419
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-01 13:23

Heeeeeeeele fijne tijd!!!!!!!
Enne we zullen jou ook missen!!!!!!
Als het kan laat dan af en toe iets van je horen, leuk om te weten wat iedereeen doet op vakantie (??)

Renee

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-01 13:27

we zullen je missen hoor!!!
Ennu...veel succes met je zomerbaan!!

xxx soraya

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-01 15:09

Heel veel plezier, veel foto's maken en af en toe een berichtje op bokt? Via e-mail ofzo?

Dorien

Berichten: 1440
Geregistreerd: 27-04-01
Woonplaats: België 

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-01 15:11

Heel veel plezier met je zomerbaan!
We zullen je missen, zorg er maar voor dat je ons niet vergeet!

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-01 20:43

Ik vergeet niemand hoor, vooral geen bokkers Lovers enne, ik heb al 6 fotorolletjes, dus er komen zeker genoeg foto's(aangezien ik in staat ben een rolletje per dag te schieten kan dit met 7 weken nog leuk worden) Ik zal proberen via e-mail wat van me te laten horen, maar ik weet niet of ik daar van internet gebruik mag maken *duim* *duim* zodra ik terug ben komt er in ieder geval een foto invasie!!
Ik zal jullie ook allemaal missen, *snik* ok, dit was mijn laatste berichtje, ik word nu zo ongeveer bij mijn haren achter de computer weggehaald, hij gaat nu echt weg.
Niet teveel berichtjes plaatsen hoor, ik heb nu nog de ijdele hoop dat ik ze allemaal kan lezen als ik terugkom Haha!
Liefs Ylva

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-01 21:01

heel veel plezier

en kom weer 'heel' thuis he!!!!!!

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-01 23:38

Enjoy Ylva!
en laat t ff weten als je i-net hebt *LOL* !!

later!