kindervrij (anders dan kinderloos)/ feest voorbij

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-03 21:55

Ineke: dat komt echt nog goed! Tenminste, in de meeste gevallen. Mijn broer heeft de grooste ruzie gehad en nu komt hij zelfs vrijwillig thuis langs, niet elk weekend, maar hij doet het echt graag en vindt het nog gezellig ook...
Ikzelf wilde op mijn 18e ook maar éen ding: het huis uit. Tot ik m'n examen gedaan had, bijna 19 was en opeens een aanval van een of andere vage angst kreeg. Zit ik nog steeds thuis, profiteur die ik ben, maar goed, het is wel retegezellig en ik vind het echt ontzettend moeilijk om weg te gaan (ga toch echt, het houdt n keer op). Dus je weet het niet.
Je hebt echter ook pubers die hun moeder helemaal geweldig vinden en elke week willen gaan shoppen. Het bestaat allemaal, en in de meeste gevallen zijn ze geweldig als ze volwassen zijn...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-03 21:58

Wat erg mickey
En dat dan nog openbaar keihard zeggen.
Erg zielig
hoe krijg je een minderwaardigheids complex. Lips are sealed Verdrietig

Ik doelde meer op de mensen die dat nog net niet harop durven zeggen, alleen maar anoniem in 1 of ander blaadje durven te zeggen.

Maar gewoon hard op, verschrikkelijk

ineke

Berichten: 916
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-03 21:59

dank je wel laui ,misschien is er nog hoop ??

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-03 23:00

Desiree"]
..nog effe terugkomen op die opmerking van karin dat ze voor de zoveelste keer hoort dat ik een hekel heb aan kinderen
[/quote]
Eeehh.. de eerlijkheid gebied me te zeggen, dat ik dat was en dat Karin dit alleen maar beaamde Knipoog !
[quote]
effe een paar dingen recht zetten:
1. daar ging het eigenlijk niet over in deze topic, het gaat over hoe andere mensen reageren op MIJN keuze om er NIET aan te beginnen.
[/quote]
Is toch een prima keuze Knipoog , niks mis mee hoor!
[quote]
2. Deze staat los van het feit of ik hekel zou hebben aan kinderen of niet. ik heb een hekel aan onopgevoede kinderen, maar onopgevoede honden, paarden of katten irriteren mij zeker niet minder. je hoeft bij mij dus echt niet enkel en alleen maar kind te zijn zodat ik een hekel aan je zou hebben. Zo is het helemaal niet. Dat maak jij ervan.
[/quote]
Dat mag dan wel waar zijn, maar toch lees ik bijna nooit dat je vit op onopgevoede honden, katten, paarden en wat-al-niet-meer, het zijn altijd kinderen die in jouw ogen onopgevoed gedrag vertonen Verward !! (ik moet zeggen, dat ik in dat geval ook zou denken: "Jaaaa, okay, we weten het, Desiree houdt niet van dieren"!!)
[quote]
Mijn hekel aan onopgevoede kinderen verhaal ik op hun ouders die te lam en te onverschillig zjin om ze fatsoenlijk op te voeden. DAt kinderen grenzen willen verleggen mag je ze niet kwalijk nemen, dat is gezond; de kinderen die dat NIET doen redden het later niet, daarvan ben ik overtuigd. Het is echter de taak van ouders om ze een halt toe te roepen, maar velen doen dat dus niet. Dat zie ik en daar mopper ik op. Maar daarmee val ik niet alle ouders aan..
[/quote]
In wat je hier boven geschreven heb, kan ik me helemaal in vinden! (ik zou bijna willen zeggen: "Wie niet??" Knipoog ) Alleen gaat dit voor dierenbezitters net zo goed op en daar hoor ik je nauwelijks (niet "nooit" Schijnheilig ) over!
[quote="Percy schreef:
Wat mij verder wel heel erg opvalt in deze discussie is dat kinderen die een keer huilen of vervelend zijn in het openbaar meteen als onopgevoed worden gezien. Dat is toch echt niet hetzelfde, ook "onopgevoede" kinderen hebben af en toe een pestbui, zijn vervelend omdat ze ziek worden, oververmoeid zijn, of een rotdag op school hebben gehad. Beetje jammer dat je dan als opvoeder afgerekend wordt op een incident.

Hier ben ik het idd mee eens! Ik denk dat je pas kan beoordelen of een kind wel- of niet opgevoed is, als je het kent! Bij een kind wat ik niet ken, kan ik toch niet beoordelen of het "onaangepast" gedrag is, of dat het kind gewoon z´n dag niet heeft Verward .

Goh... ik heb nog nooit zoveel over een antwoord nagedacht en herschreven voordat ik het ging plaatsen, als bij dit bericht Clown !

Silvia

Berichten: 3271
Geregistreerd: 23-02-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-03 23:08

Bij mijn vorige werkgever was het zo dat de mensen met kinderen als eerste de vakanties mochten plannen. Zij hadden immers kinderen dus daar moest rekening mee worden gehouden. Dat mijn vriend vast zat aan de verplichte bedrijfsvakantie, tja, dat was dan mijn probleem. Het is regelmatig voorgekomen dat wij in de zomer maar 1 of 2 weken samen vrij hadden. Gezellie! Boos!
Ook ik erger me rot aan mensen die kinderen mee nemen naar een restaurant. Vooral als ze toestaan dat die blagen rond mogen lopen. Daar zit ik dus echt niet op te wachten! Ik betaal ook meer dan genoeg voor mijn eten, mag ik daar dan ook rustig van genieten zonder gebler en rondrennende kinderen?
Ik kan vaak de neiging niet onderdrukken om ineens mijn voet uit te steken zodat kindlief languit op de grond ligt. Extreme duivel
Of wat dacht je van kinderen die het nodig vinden om voor je tafel te gaan staan en half-kauwend met de mond wagenwijd open het eten van je bord afkijken?
Het schijnt trouwens in Engeland absoluut "not done" te zijn om je kinderen mee te nemen naar een restaurant. Dat doe je daar gewoon niet uit respect voor de mede-gasten. Misschien toch maar emigreren? Knipoog

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-03 23:39

"No Man is an Island" is een quote die Hugh Grant aanhaalt in de film "About a Boy". Een geweldige film, ik weet niet of hij al in de bioscopen in Nederland draait of gedraaid heeft.

Hugh Grant speelt een kindervrije man, die vindt dat hij genoeg heeft aan zichzelf. Met name kinderen zijn alleen maar lastig.

Leuke komedie...

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 00:09

Dat boek 'About a Boy' zag ik gisteren bij de Bruna liggen. Leek me wel een leuk verhaal.

Ben net trouwens uit eten geweest met vijf vriendinnen die ik nog van mijn studie ken. Twee gaan er komend jaar trouwen, eentje daarvan wil ook eigenlijk wel snel kinderen. De rest kon zich er nog weinig bij voorstellen (we willen allemaal eerst nog te veel met ons leven). Maar toch viel het zinnetje weer: 'Je kunt het je nu misschien nog niet voorstellen, maar toch gaat het op een dag kriebelen...'. Ik heb toen gezegd dat ik nooit 'nooit' zeg, maar dat ik op het moment toch 100 x liever een paard heb dan een kind... En om de doodeenvoudige reden die ik al eerder noemde: ik wil niet 24/7 in dienst staan van wie of wat dan ook, en dat is met een kind de eerste jaren wel het geval. Overigens dachten twee van de vier andere vriendinnen er ook zo over (oké, niet van dat paard dan, maar wel dat ze ook niet 24 uur per dag met een kind bezig wilden zijn). Ik was dus deze keer niet de enige.

Percy

Berichten: 12074
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 00:11

En als ik het me goed herinner is hij op het einde van die film toch redelijk gecharmeerd van het jongetje Knipoog

Stel nu eens dat al deze dingen gezegd zouden worden over mensen met paarden.

Die moeten niet over de weg met hun trailer want dan houden ze het verkeer weer op omdat zij zo nodig met hun paard op stap moeten.
De urine van paarden vervuilt het millieu en paarden op het strand mesten daar waar mensen willen wandelen. Bovendien wordt je tijdens je rustige wandeling opeens geconfronteerd met zo'n groot beest wat langs je komt. Zo kan ik nog wel even doorgaan maar ik denk dat een groot deel van de paardenliefhebbers hevig in opstand zou komen omdat hen hun hobby misgund zou worden.

Je hoeft ze dan wel niet zelf te hebben maar de wereld draait straks wel degelijk om deze kinderen. Zonder kinderen is er geen toekomst. Zonder kinderen vergrijst de wereld en zakt de economie in. Je kan wel zeggen dat er overbevolking is maar ik zie toch echt geen Wall street in de derde wereldlanden binnen afzienbare tijd.
Kinderen zijn gewoon nodig, zo simpel is dat. Niet dat iedereen daarom aan kinderen zou moeten beginnen want zo erg is het niet als het er een paar minder worden maar helemaal geen kinderen meer gaat nu eenmaal niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 00:13

Wat een akelige ouders moeten die van het verhaal van Mickey zijn. Arme kinderen.
Voorlopig blijf ik ook bewst kindervrij. Nu ik ga trouwen merk ik wel dat er verwachtingen van andere mensnen aan zitten maar dat zijn hun verwachtingen en niet de mijne.
Als er ongepland toch een kindje mij komt zal ik daar helemaal voor gaan en er heel gelukkig mee zijn. er ontzettend gelukkig mee zijn en heel veel van houden maar ik kies er niet voor.
En gelukkig denkt mijn verloofde er net zo over.
Andermans kinderen vind ik over het algemeen heel leuk (mits goed opgevoedt) maar ik voel zelf geen gemis. Als ik nu voo rkinderen zou gaan ben ik bang dat ik tekort ga doen aan mijn paard en bovenal zou ik het doenomdat de grootouders het zo leukzouden vinden en dat vind ik een bijzonder slechte reden om kinderen op de wereld tezettenh. Ik ben zo ook gelukkig dus waarom kinderen er bij.
Bij mij speelt ook wel dat ik de wereld nu niet zo fijn vind om op te groeien. Het lijkt allemaal zo hard geworden, kinderen worden steeds eerder volwassen.

Nee, voorlopig blijf ik heel bewust kindervrij. Al snap ik wel dat sommigen een heel sterk moedergevoel hebben en ik denk ook dat als je ze enmaal hebt je ze nooit meer kwijt wilt. (al ken ik wel iemand die als hij nog eens mocht kiezen voor kindervrij zou kiezen, ik heb medelijden met de kinderen want het moet toch niet leuk zijn als je ouders zo over je denken).

germie

Berichten: 25951
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 09:18

Een deel van de mensen hier zou misschien eens kunnen kijken naar de club van 10 miljoen.
http://www.tienmiljoen.nl

Ooit heb ik eens een gastcollege bijgewoond van iemand die hier lid van was. Niet om mensen overal van te weerhouden, maar wel om mensen bewust te maken van de explosieve bevolkingsgroei.
Als iedere 2 mensen 1 kind krijgen, dan duurt het nog jarne voordat er een bevolkingsafname komt. Migratie speelt ook nog een rol in debevolkingstoename van Nederland.
Zelf ben ik niet lid, maar ik kan me voorstellen dat een deel van de kindervrije mensen ook nadenkt over de bevolkingsgroei en daarom geen kinderen neemt.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-03 10:33

Sterre schreef:
Dat mag dan wel waar zijn, maar toch lees ik bijna nooit dat je vit op onopgevoede honden, katten, paarden en wat-al-niet-meer, het zijn altijd kinderen die in jouw ogen onopgevoed gedrag vertonen Verward !! (ik moet zeggen, dat ik in dat geval ook zou denken: "Jaaaa, okay, we weten het, Desiree houdt niet van dieren"!!)
Citaat:
Mijn hekel aan onopgevoede kinderen verhaal ik op hun ouders die te lam en te onverschillig zjin om ze fatsoenlijk op te voeden. DAt kinderen grenzen willen verleggen mag je ze niet kwalijk nemen, dat is gezond; de kinderen die dat NIET doen redden het later niet, daarvan ben ik overtuigd. Het is echter de taak van ouders om ze een halt toe te roepen, maar velen doen dat dus niet. Dat zie ik en daar mopper ik op. Maar daarmee val ik niet alle ouders aan..

In wat je hier boven geschreven heb, kan ik me helemaal in vinden! (ik zou bijna willen zeggen: "Wie niet??" Knipoog ) Alleen gaat dit voor dierenbezitters net zo goed op en daar hoor ik je nauwelijks (niet "nooit" Schijnheilig ) over!


Sterre, je hoort mij hier zelden over dierenbezitters met onopgevoede dieren, je hoort mij hier voornamelijk TEGEN ze. Alleen moet ik dan voorzichtig zijn, anders ga je hier rechtstreeks met iemand hier in conflict. MAar je ziet mij echt wel eens reageren tegen iemand die haar paard niet goed opvoedt en op een toon bezig van "guttegut daar heb je er weer een hoor!". Daarbij heb ik hier ook wel eens geklaagd over mensen met onopgevoede honden, zoals mensen die hun hond voorbijkomende paarden op laten jagen, of mensen die hun honden echt niet bij zich willen houden zodat ze tegen andere mensen op springen, mijn hondje opjagen etc. Ik heb daar echt wel eens over geklaagd maar dat is jou kennelijk niet opgevallen.

Die vader van Mickey is een kl**tzak! Die vent heeft geen recht op kinderen en ik hoop dat hij dit nog eens goed op zijn bord krijgt. Je zult maar moeder van zijn kinderen zijn zeg........... zo'n vent zou ik echt eens flink aanpakken!

Nu over vergrijzing: is allemaal tijdelijk, iets waar we even doorheen moeten maar daarna is dat over omdat die mensen een keer doodgaan. Dat stukje dat Germie hierboven schrijft is veel realistischer. Mensen moeten echt niet te veel kinderen krijgen, niet alleen voor mij maar ook omwille van de leefbaarheid in de toekomst van HUN kinderen.

Percy

Berichten: 12074
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 10:40

Teveel is nooit goed maar te weinig ook niet, heel simpel.

En ik ben ook nog van mening dat de bevolkingsgroei in Europa door migratie dan misschien wel tot te veel mensen leidt maar ik zou het wel prettig vinden als er straks ook nog Europeanen rondlopen.

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 10:42

Ik vind persoonlijk de club van 10 miljoen wat bekrompen. Het moet eerder de club van 5 Miljard zijn. We zijn nu al in de minderheid, willen we nog meer in de minderheid zijn?

Het probleem moet dus wereldwijd aangepakt worden. Nederland alleen levert te weinig resultaat. Als Nederlanders ophouden met kinderen krijgen, moeten we Nederlanders gelijk nu maar tot moslimstaat uit gaan roepen, dan zijn we er tenminste vanaf Knipoog

Bevolkingsbeperking op zich is niet gemakkelijk. Kijk maar naar China: daar mag ieder paar maar 1 kind krijgen. Aangezien jongetjes meer gewenst zijn dan meisjes, zijn dus 3 van de 4 kinderen jongetjes.. Hmm.. zou dat geen probleem opleveren op de lange duur?

In Brazilië is de grootte van gezinnen met name afgenomen door de invloed van Amerikaanse soapseries, waar heel succesvolle mensen maar 1 of 2 kinderen hebben. Dat voorbeeld wordt nagevolgd, schijnbaar (of alle andere ellende ook wordt nagevolgd, weet ik niet, dat is niet te hopen..

Wie zei het ook weer: de jeugd heeft de toekomst. Wie die koters ook zijn, hoe hard ze ook bleren, hoe lastig ze ook zijn: Als ik 74 ben, wordt de wereld geregeerd door kinderen die nu in poepluiers rondlopen of nog geboren moeten worden en ons leven nog moeten terroriseren. Ik ben maar aardig tegen ze, want anders pakken ze me terug als ik oud ben....

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-03 11:05

joostvangestel schreef:
Bevolkingsbeperking op zich is niet gemakkelijk. Kijk maar naar China: daar mag ieder paar maar 1 kind krijgen. Aangezien jongetjes meer gewenst zijn dan meisjes, zijn dus 3 van de 4 kinderen jongetjes.. Hmm.. zou dat geen probleem opleveren op de lange duur?

nee, zo lost het probleem zich vanzelf op! Haha!
straks te weinig voortplanting omdat er te veel mannen zijn en te weinig vrouwen. Misschien gaan ze vrouwen dan ook EINDELIJK eens wat meer waarderen.

OVerigens vind ik dat geboortebeperking niet alleen voor nederlanders moet gelden maar ook voor moslims.

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 11:15

Desiree: of Chinese mannen moeten de wereld uit om andere vrouwen te vinden. Plus hebben ze dan ook een heel leger van mannen die toch niks beters te doen hebben dan andere volkeren in de pan te hakken....

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-03 11:19

Tsjee, zouden ze dat doen? ik weet wel dat er in china vrouwen ontvoerd worden om bruid te worden. te gek voor woorden he. zo respectloos!

Percy

Berichten: 12074
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 11:45

Je kan het wel schudden dat andere volkeren aan geboortebeperking gaan doen. Hoe lang zijn ze al niet in Afrika bezig om mensen er van te overtuigen dat ze minder kinderen moeten krijgen?

Joost zegt het, ik dacht het. We zijn al in de minderheid en ik vind het ook niet zo'n prettig idee dat straks de hele wereld Islamiet is.

In China zijn drie van de vier kindjes jongetjes omdat de baby-meisjes vermoord worden. In het beste geval worden ze door een gezin uit een Westers land geadopteerd. Vreselijk Huilen

MarkKH
Berichten: 551
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 12:20

Zow wat een enorm topic zeg! Zag het net voor het eerst en het kost wel een half uur om het allemaal door te nemen! Interessante discussie...

Ik vindt dat mensen het recht moeten hebben en daarbij ook niet door anderen gek aangekeken te hoeven worden als ze besluiten om geen kinderen te krijgen.

Diep respect heb ik voor mensen die niet kiezen voor kinderen omdat ze van zichzelf weten dat ze de opvoeding niet aankunnen of weten dat ze niet bereid zijn om er de nodige tijd in de steken.

Hoe vaak zie je niet kinderen bijna vanaf de geboorte het kinderdagverblijf in omdat pa en ma zonodig 5 * 8 uur in de week aan hun carriere moeten poetsen... in het weekend wordt het kind dan verwend met veel aandacht en cadeau's omdat de ouders zich schuldig voelen...

Slecht opgevoede kinderen heb ik ook een mooi voorbeeld van: jongetje van 6 vraagt aan zijn vader: papa ik die zaklamp vasthouden, papa antwoordt: nee die krijg je niet. Jongetje: maar ik wil hem toch! papa: nou ok dan! En het maar gek vinden dat het kind gedragsproblemen heeft, de ouders denken aan ADHD en willen em aan de medicijnen... echt triest... Boos!

Op dit moment wil ik zelf nog geen kinderen, kan en wil er de tijd (en het geld) der niet aan spenderen.... Wellicht in de toekomst als ik gestetteld ben (vraag is of dat uberhaupt bij mij gebeurt *LOL* )

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 12:20

Ik stuit zelf al op weerzin afentoe als ik te kennen geef dat ik maximaal 1 kind wil.
Het kan ook zijn dat ik helemaal geen kinderen neem, mijn vriend en ik zijn het hier geheel over eens gelukkig en we zien wel hoe het loopt.

Ik wil dus wel graag een kindje, maar dan moet wel alles in orde zijn qua financien e.d. en moeten we het beiden willen en eraan toe zijn. Zolang dat niet het geval is houden we het lekker bij zijn tweetjes, we zijn zo ook saampjes gelukkig Lachen

En ik kan me wel vinden in kindervrije uurtjes.
Want zelden kom ik lieve zoete kinderen tegen die wel ondeugend zijn maar gewoon heel zacht zijn ipv meteen maar de hele boel bij elkaar schreeuwen of drammen of klieren.
In de vakantie hadden we erg veel last van een stel kinderen bij het zwembad die ook na vriendelijk vragen zich niet wilden bedaren en ook de duikles verstoorden door continue mee te gaan snorkelen, iig continue in the picture te willen gaan staan en geen enkele ouder die zich in de directe omgeving bevinden.

En ik ben dol op kinderen en kinderen zijn dol op mij (juist de zogenoemde lastige kinderen kruipen naar mij toe, wellicht wegens mijn warmte of oprechtheid) maar het zijn veelal juist de ouders waar ik niet dol op ben, en ik weet het is niet makkelijk om kinderen op te voeden, alleen wordt er wel veel te makkelijk gedacht over kinderen nemen.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-03 12:32

Nou, ben weer op kindervrij.pagina.nl geweest. Maar NU loopt het echt pas uit de hand! En dan durven ze hier op bokt tegen mij te klagen dat ik niet van kinderen zou houden.

lies

Berichten: 9627
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 12:55

Desiree, ik heb het net gelezen en ook jouw reacties gelezen. Jij bent zo ongeveer de enige redelijke kindervrije. De Zita waar het om gaat ken ik van een aantal jaren babyprikken en ik vind dit echt heel rot voor haar. Wat zij allemaal heeft mee moeten maken, is echt afschuwelijk en ik vind de actie van de webmaster daarom ook echt gestoord.
Als je interesse hebt in Zita's verhaal wil ik je de link naar haar website wel pb-en.

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 12:59

waar moet ik precies zijn Desiree? Kindervrij.pagina.nl is een portal, op www.kindervrij.nl kan ik het niet vinden?

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-03 13:00

Is goed, ze heeft een baby verloren he? Ik probeer Marije een beetje tot inzicht te brengen maar ik geloof niet dat ze geheel begrijpt waar ik heen wil. Nu zeg jij al dat ik de ENIGE redelijke ben daar. ALs ik de enige ben, sta ik weer alleen. En daar heb ik geen zin in. Vandaar dat ik daar anderen tot rede probeer te brengen.

Lielle schreef:
waar moet ik precies zijn Desiree? Kindervrij.pagina.nl is een portal, op www.kindervrij.nl kan ik het niet vinden?


Jawel, in het midden op de pagina, middelste kolum boven aan staat forum of prikbord. daar moet je heen.

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 13:01

maar waar is het nou? *ben niet ongeduldig* wel dus *LOL* maar gevonden. Maar wel redelijk bot allemaal, jammer.
Laatst bijgewerkt door Lielle op 10-01-03 13:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-03 13:09

Je zoekt toch het forum waar de discussies plaatsvinden? Nou, als je nu naar www.kindervrij.pagina.nl gaat, dan staan er 3 kolommen die onder verdeeld zijn in vakken. De middelste moet je hebben. en dan kies je bovenaan voor forum in het bovenste vakje!