Raar telefoontje,

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Raar telefoontje,

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-01-03 16:32

ik kreeg net telefoon binnen op de huistelefoon, komt er een wat oudere onverstaanbare man aan de lijn, praat een beetje onduidelijk, zoekt een zeker a. *onze achternaam* . Dus ik geef het nummer van mijn zus omdat ik denk dat hij haar moet hebben, belt hij 5 minuten later weer op, zoekt hij een zekere *onze achternaam* uit Putten, en vertelt hij dat mijn zus dus niet de goede is, hij zoekt een vrouw waar hij in de oorlog heeft ondergedoken, kreeg een heel verhaal te horen waar ik de helft niet van verstond omdat zijn parkiet erdoorheen loopt te fluiten. Geef ik hem dat nummer van die andere man met onze achternaam wat trouwens geen familie is. Hangt hij weer een heel verhaal op dat hij die vrouw zoekt en dat hij haar heel graag weer wil spreken en als dit niet lukt dat het hem dan nooit lukt en dat hij me heel erg dankbaar is. Ik ben benieuwd hoe dit verhaal verdergaat, hij zou terug bellen als het hem wel gelukt was.

Raar verhaal vind ik het, en die man klonk ook een beetje raar. Ben heel erg benieuwd!


Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-01-03 16:35

Daar liep ik dus ook al net aan te denken, als hij terugbelt zal ik het eens opperen. Hopelijk hangt hij dan niet weer een lang verhaal op, hij praat zo onduidelijk Haha! .


Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-01-03 20:23

marel schreef:

Is het misschien niet iemand die je kent steef, gezien al jouw wisselende contacten... Haha! Knipoog


Ik hoop niet dat ik hem ken, zijn stem klonk of ie heel erg ver heen was!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, greendragon, Mondy en 64 bezoekers