kindervrij (anders dan kinderloos)/ feest voorbij

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 14:42

Ik zou zelf ook geen kinderen willen. Ik heb daar mijn redenen voor.
Idd stuit je vaak op een groot vraagteken.

Ik zeg altijd: Ik ga er niet voor aan het werk, ik blijf gewoon voorbehoedsmiddelen gebruiken, mocht het dan toch onverhoopt gebeuren. Dan zal het wel zo moeten zijn.
Maar zelf zou ik er niet voor kiezen.



Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 14:58

idd, prompertje.

Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 23:34

Sypheron"]
[quote="Tigger schreef:
Ik zeg altijd: Ik ga er niet voor aan het werk, ik blijf gewoon voorbehoedsmiddelen gebruiken, mocht het dan toch onverhoopt gebeuren. Dan zal het wel zo moeten zijn.
Maar zelf zou ik er niet voor kiezen.


Zou je dat wel prettig vinden? Als je een kind op de wereld brengt, wat een 'ongelukje' was? Ik denk niet dat het kind er blij mee zal zijn als die er later in zijn leven achterkomt... Ik respecteer je mening over kindervrij blijven natuurlijk, maar deze redeneringen vind ik altijd erg krom Scheve mond
[/quote]

Het is dan iig uit liefde ontstaan en niet omdat wij het zo graag willen. Dus ik snap niet wat er krom aan is...... Verward
Ik zeg niet dat ik ze niet wil, maar dat ik er niet voor aan het werk ga.

Ik bedoel, ik ga niet liggen wachten tot de maan op zijn beste punt staat en zeggen: "kom op schat nu moet het"...... dat is lekker romantisch.
Ik zou een kindje willen wat er is gekomen omdat het zo is en niet omdat ik met alle geweld een kind wil.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Axxy, BelgenGek, BingBot, BLEXBot, Bnet, Dee_Es, Fee_, janneke584, Jolantje246, laran, laura22, laura_estee, lina1998, N_B_N, Otti1977, Speirs, TheNovelist, Vjestagirl, Witje2 en 64 bezoekers