Help, we hebben een jaar. Wat moet ik kopen????

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Help, we hebben een jaar. Wat moet ik kopen????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-03 18:10

Morgen(dinsdag 7 januarie) hebben mijn vriend en ik een jaar. Nu wil ik iets leuks kopen, maarja WAT?
Hij heeft al een zilveren armbandje met mijn naam erop en een stuk of 5 knuffels gehad, nu wil ik dus iets origineels!! Een fotolijstje met mijn foto heeft hij ook al, een geurtje vind ik niet leuk.!! Weet iemand iets leuks of wat hebben jullie gekocht toen jullie een jaar(of meer) hadden ?

Death_Squad

Berichten: 2203
Geregistreerd: 19-04-01
Woonplaats: Fysiek: 's-Hertogenbosch Hart: R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-03 18:13

Waarom zou je iets willen kopen? wat dacht je van gezellig samen uit eten? een leuke romantische film kijken in de bios... (een strandwandeling wilde ik zeggen....maar met die snijdende kou Haha!)

verzin iets leuks joh! een cadeautje uit de winkel is al door iemand anders bedacht!

Miss X
Berichten: 604
Geregistreerd: 27-08-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-03 18:15

Ik gaf mijn vriend een ring, en we gingen uit eten en daarna naar zijn huis en toen was zijn kamer helemaal vol met kaarsjes.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-03 18:15

Ik zou inderdaad ook iets geven waar je zelf ook wat aan hebt. Met zijn tweeen naar de Sauna of zo. "Spend Quality time together"

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-03 18:34

Ik heb morgen 3 jaar verkering!!
Als het een beetje meezit gaan we samen uit eten en daarna naar de bios.
Als kadootje gaan we een fotosessie houden. Van ons samen dus.
Ik wil al super lang een mooie grote foto van ons samen op mijn kamer.
Liefst in zwart wit ofzo Kwijl Helaas is dat toch vrij prijzig en zijn we er tot nu toe nooit aan toe gekomen, maar nu gaat het gebeuren Cool }>

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-03 18:36

Idd, een cadeautje uit de winkel kan iedereen kopen. Ga samen iets leuks doen, dat is veel "specialer".
Het idee van Kim vind ik ook wel gaaf!

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-03 19:06

Ik zal als ik pas een jaar heb niet met ringen oid aankomen. Quality time zou ik ook voor gaan. Zeker een saunaatje ofzo, heerlijk.

Percy

Berichten: 12074
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-03 19:24

Wij gaan elk jaar op onze trouwdag naar de Efteling, dat is een soort traditie geworden. En ik vind het veel leuker dan weer een geurtje of wat dan ook.
Daar is het nu natuurlijk geen weer voor maar je kan wel naar een speciaal restaurantje o.i.d.

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-03 20:18

ik ben een weekende naar center parcs geweest toen ik een jaar had en dat was echt super leuk...
toen ik uit de badkamer kwam (met bubbelbad Haha! ) stond de hele huiskamer + slaapkamer vol met kaarsjes Lovers

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-03 20:34

We gaan begin februarie naar EuroDisney om het te vieren. Maar ik wil gewoon iets geven morgen om te laten zien dat ik het niet vergeten ben enzo!