late levering kleding door neckermann

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

late levering kleding door neckermann

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-03 13:05

Hoi, ik heb de vrijdag voor kerst (2 weken geleden dus) flink wat kleding besteld, en ze hebben dan die 24 uurs-service.....nou ik heb het nu dus nog steeds niet, ben er al een paar keer achteraan geweest, het is onder weg, maar ja had het dus met kerst aan gewild en heb het nu nog steeds niet...grrrr.......

Ik vind het gewoon zo flauw...als het goed is komt het in de loop van volgende week.....eigenlijk wil ik wel 80% korting....
Laatst bijgewerkt door missnynke op 07-01-03 22:06, in het totaal 1 keer bewerkt

arabiangirl

Berichten: 62
Geregistreerd: 01-01-03
Woonplaats: zuid limburg(NL)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-03 14:18

o wat flauw zeg!! mischien kun je het volgend jaar als nog met kerst aan??? ik zal echt wel proberen korting te krijgen!!! moeten ze er maar niet 24 uurs servis bij zeten!!

suc6 groetjes naomi

lizzy

Berichten: 725
Geregistreerd: 21-08-01
Woonplaats: hengelo & amsterdam :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-03 14:22

Ik heb ook zo iets. Met sinterklaas heb ik een nieuwe telefoon gekregen, er was een aanbieding van tele2 of zo, en dan moest je die telefoon bestellen. Heb ik vlak na sinterklaas gedaan, maar hij is er nog niet. (het zou wel 2 weken duren, maar toch) en er is al wel geld van m'n moeders rekening afgehaald Verward
Die zelfde dag heb ik een cd besteld op een Engelse site, en daar is ook al voor betaald, maar nog niets ontvangen!
best banketstaaf!

maar ik hoop voor jou dat je kleren een beetje snel komen!
Misschien komt het wel door al die feestdagen dat het wat langer duurt...

Vivian
Berichten: 2827
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Ijsselmonde

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-03 14:31

Zoiets had ik bij Bol.com!
Ik zou mijn boek in 3 dagen krijgen,maar nee ik kreeg hem pas een week later.Maar als ik jou was,zou ik gewoon blijven bellen tot ze gek van je worden.En als je het dan nog niet snel genoeg krijg terug sturen ofzo?

batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-03 14:36

Je kan bellen en een klacht indienen.. meestal krijg je dan de verzendkosten oid terug. Terugsturen kan altijd hoor Lachen

Sociolan

Berichten: 1369
Geregistreerd: 08-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-03 14:38

Dus 24 uur servis klopt ook niet.
Ze liegen gewoon daar! Boos!
Heb je ze nu al binnen?
Dien anders een klacht in bij de consumentenbond!
Die doen er wat an!
Doei,
[naam]

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-03 18:28

Ik heb 1 keer wat besteld bij Neckerman,
na 2 weken kreeg ik bericht dat het niet op voorraad was dus dat het wat langer kon gaan duren, ik kreeg wel een gratis spelcomputertje Party!!

Nu na 2 jaar moet ik die broek nog krijgen *LOL* Ach heb wel schik van mijn Tetriswondertje

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-03 18:51

Ik heb echt nog nooit problemen gehad met Neckerman. Ik bel altijd de bestelcomputer, dan weet je of het op voorraad is. Er was 1 broek die ik wilde, die was niet op voorraad. Kon wel 2 weken duren, toen kreeg ik een briefje dat het nog langer duurde, toen heb ik hem afbesteld.

Overige dingen krijg ik binnen de tijd in huis die ze op de bestelcomputer doorgeven.

Zelf vind ik wel dat je wat rekening moet houden met de kerstdagen. Ik bedoel, de vrijdag voor kerst (wat op woensdag en donderdag was) bestellen is pas maandag de order verpakken (ja, goed lezen want vrijdagmiddag bestellen is te laat voor 24 uurs service!) dus dinsdag in huis. En laat het nou via de postbode gebeuren en laat het nou met kerst bij de post druk zijn!
En misschien wilden mensen bij de Neckerman ook wel vrij zijn de week voor kerst!

Beetje nadenken, er zijn gewoon bedrijven die helemaal dichtgaan en bedrijven die op zoveel procent door moeten draaien. Maar echt niet alle mankrachten zullen aan het werk zijn!

Indien je het niet meer wilt moet je het gewoon terugsturen, geen probleem. 80% korting is een beetje onredelijk. Als je echt zeker wilt zijn dat je iets op tijd binnen hebt moet je de stad in gaan!

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-03 19:41

Mijn vriend heeft ongeveer 1,5 maand geleden ongeveer 5 dingen besteld. 3 ervan kreeg hij, eentje paste er maar dus de rest teruggestuurd om een grotere/kleinere maat te krijgen. Die moet hij nu nog ontvangen. Ook zat er een blouse voor mij bij die niet voorradig was en nu nog niks. Echt stom, dus nu wil ik het al niet meer!

yindey

Berichten: 1270
Geregistreerd: 07-07-02
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-03 21:46

Mijn vriend heeft eens een keer een cd besteld bij bol voor een verjaardag van een vriend....Na een half jaar had hij het pas in huis Lachen En op de site stond dat het op voorraad was Scheve mond

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-03 22:06

Ivm de feestdagen vind ik het niet zo vreemd dat het langer duurt, eigenlijk. Die mensen kunnen ook vakantie hebben, toch?

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-03 22:16

Ik heb dat ook met BOL.
Ik heb 1 december een bestelling geplaatst.Dat wat ik hebben wilde was op voorraad en dat was handig want het was voor een feest op 21 december.Ik moet het nu nog krijgen en eigenlijk heb ik het nu niet meer nodig.

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-03 02:06

missnynke schreef:
Ik vind het gewoon zo flauw...als het goed is komt het in de loop van volgende week.....eigenlijk wil ik wel 80% korting....

gewoon terug sturen en het kadootje houden Haha!
kost niets Haha! Haha! Haha!

Liesje_1
Berichten: 666
Geregistreerd: 18-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-03 02:16

moet ik het even voor je gaan ophalen, ik woon er 5 km vandaan , waar het wordt klaargemaakt voor vezending ...

Of moet ik even het centrum daar in de fik steken ?

Grapje natuurlijk ...
Maar leuk is anders....

Hoop dat je het gauw hebt.
En ik ben bang dat je een korting wel kan vergeten, staat vast wel ergens in de kleine lettertjes dat je ze er niet voor aansprakelijk kan stellen ofzo...

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-03 03:06

ja das banketstafelen, je moet echt voor een hele grote ( Schijnheilig ) korting gaan vragen Lachen

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-03 03:58

Als je kleding besteld word er altijd gemeld of het op voorraad is of niet. Als dit niet is gebeurd is zou ik zeker gaan klagen, krijg je misschien de verzendkosten gratis.
Als je trouwens kleding wilt bestellen en goede service wilt hebben, ga dan naar de Wehkamp. Wil geen reclame maken ofzo, maar ik heb het 99% van de keren gewoon op tijd binnen, en zo niet word het gemeld. Ook de Otto wil nog weleens gewoon te laat leveren.

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-03 08:36

Esme_27 schreef:
Als je kleding besteld word er altijd gemeld of het op voorraad is of niet. Als dit niet is gebeurd is zou ik zeker gaan klagen, krijg je misschien de verzendkosten gratis.
Als je trouwens kleding wilt bestellen en goede service wilt hebben, ga dan naar de Wehkamp. Wil geen reclame maken ofzo, maar ik heb het 99% van de keren gewoon op tijd binnen, en zo niet word het gemeld. Ook de Otto wil nog weleens gewoon te laat leveren.

Ik denk dat dit te maken heeft met de manier van bestellen!
In december was er al uitverkoop bij Neckermann, 30% korting, dus ja... dan is het druk, vliegt alles de deur uit en zou het ook kunnen dat het kledingstuk wat ze wil niet meer op voorraad is.

Zelf geen problemen met Neckermann, met Wehkamp ook niet echt, maar Otto... Misselijk

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-03 20:10

ja, maar er werd nergens vermeld dat ze rond de feestdagen vrij waren, er werd in de bevestiging ook niet gemeld dat de kleding tijdelijk niet leverbaar waren, etc.

Dennis

Berichten: 31466
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 00:46

M'n zusje heeft van de zomer wat besteld(schoenen). Maar de schoenen die ze in middels maar gekocht had zijn inmiddels al versleten en die ze besteld had zijn d'r nogsteeds niet! We stonden of een een of andere lijst van wanbetalers terwijl we nog nooit wat besteld hadden. Is waarschijnlijk door de vorige eigenaar van het huis gekomen.

Sociolan

Berichten: 1369
Geregistreerd: 08-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-03 07:43

Ga dan naar de consumenten bond!
Helpt echt hoor.
Doei,
[naam]