weer thuis en jullie zijn niet lief!!!!!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-07-01 19:47

jullie hebben veel te veel gebokt! Ben nu al weer een paar uur aan het beriggies lezen, en ben er nog niet door!
Heb trouwens hele leuke vakantie gehad. Zal eerdaags nog wel wat foto's plaatsen.
Marc is nu druk bezig met de video in elkaar te flansen, kan dus wrsch morgen? wel wat foto's nemen....


Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-01 23:04

Ben 9 dagen naar Monschau geweest, dat ligt in Duitsland, ca 30km onder Aken. Best een hele mooie omgeving. hebben dan ook wel genoten. Had niet genoeg leesvoer mee, ben dus halverwege de vakantie overgestapt op Duitse paarde-tijdschriften. Zitten een aantal hele goeie bij! Je hebt ook heel wat meer keus als hier in nederland. Als de computer weer helemaal op poten is, zal ik nog wel wat dingen scannen (oa wat foto's waar ik het niet helemaal mee eens was, en waarover ik jullie mening wil weten.)

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-01 18:08

Ok, jij bent wel lief! Ben ondertussen al weer aadrig bij geloof ik, alleen zijn er wel heel veel nieuwe bokkers gekomen...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, AmyJamess, AnnickT, chocky84, ComscoreBot, DogWords, douschka, Fair, Ginny135, GrapeshotBot, journee, Kaetibangsi, leo_nore, lientje80, ontherun, Prairy, secricible, senna21, StonedRomy, sunshine, Syzygy, Tientjeblij, Whizz en 59 bezoekers