brutale vraag, wat betaalden jullie voor je hond?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

brutale vraag, wat betaalden jullie voor je hond?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-01-03 22:01

Misschien een beetje brutaal, maar ik ben erg benieuwd wat jullie voor je hond betaald hebben.
Het zou fijn zijn als je bij de prijs zou zetten wat voor soort hond het is en of er papieren bij zijn of niet.

We zijn ons aan het orienteren naar een pup, komen heel veel advertenties tegen met hele hoge prijzen. 400 tot 500 euro is al snel gevraagd voor een hond. (zal wel rashond zijn met flinke stamboom neem ik aan)
Ik vind dat best veel eigelijk, maar misschien zijn het ECHT wel normale prijzen Verward


jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-01-03 23:04

Hmm... wat ik zoek...
Een actieve hond. Grote ongeveer tot de knie. Bont, liefst zwart-wit.
We dachten aan iets in de trant van drent, munsterlander, stabij en we hebben gekeken naar een border collie.
Maar mag dus ook gerust een kruising van al dit zijn.
Ik vind die prijzen dus eigelijk best hoog. Maar ik zie wel dat jullie ook veelal die bedragen neergelegd hebben.
Ik ga maandag bellen voor een friese stabij-pup. Eens kijken wat dat is *LOL*

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-01-03 15:04

Jeddah, over de border collie. Ik weet dat ze superactief zijn. Een kennis van mij heeft eentje en die is naast super actief ook mega-slim. Een hond om bezig te houden dus.
Gelukkig heb ik ook paarden, dus die beweging is er in overvloed!
's ochtends paarden naar de wei brengen, 's middags rijden etc etc.
Het lijkt me trouwens ook leuk om spelletjes te gaan doen, alhoewel er hier geen clubs zijn. (fly-bal ofzo) Dus daar moet ik iets opbedenken.
Voordeel van een border is (heb ik me laten vertellen) dat ze geen fanatieke jagers zijn, in tegenstelling tot de andere rassen (drent, stabij etc) Bij onze Waldi (stabijtje) moesten we nogal eens wachten tot ze uitgejaagd was Knipoog Na veel roepen etc. kwam ze weer. Lovers


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: boyca, ComscoreBot, Eretria, IASCrawler, IlBuono, Laurora, MarJon, MiniTrex113, Petra_O, Sabbientje, Xayah, xemmafalcon, YandexBot en 177 bezoekers