Nieuw!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Domino

Berichten: 49
Geregistreerd: 02-07-01
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-01 17:28

Hoi!
Ik ben nieuw hier, sinds een dag.
Het is hier druk zeg!Wel een beetje gezellig, hoop ik? Haha!
Ik ben zelf een echte paardengek, heb een te gekke appaloosa-ruin *LOL* , en doe hier van alles mee, zoals dressuur, springen, endurance, veel bos-en strandritten, echt heel leuk.
Nou, ik heb hier nog genoeg te lezen en als ik iets moet weten horen jullie het wel.

Groetjes!

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-01 17:34

hoi,wat is je naam als ik mag vragen?welkom je kunt van alle gebruikers hier het profile lezen(onderaan het berichtje aan te klikken )en daar vind je meer info over ons!
vul zelf ook je profiel in,rechtsbovenaan staat bewerk profiel en dat moet je aanklikken en daar kan je van alles neerzetten

karishma
Berichten: 52
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-01 18:12

hoi hoi, ik ben ook net nieuw hier, maar nu als superverslaafd aan bokt!!! Party!!
see yaaaa...
-x-patricia

Wilona

Berichten: 3115
Geregistreerd: 06-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-01 18:18

Hey!!
Bokt is zooo verslavend... ff een waarschuwing hahaha..
welkom!!!

Groetjes Wilona! Party!!

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-01 20:05

Hoi Domino!
Goh appaloosa, leuk hoor! Mooie paarden.
Ik ben Dorine, 34 jr. en getrouwd met Peter, en sinds kort deze verzorgpaarden:
Een fries, Sanne, met veulen
Een fellpony, Rosanne, 6 jr. met veulen
Nog een fellpony, Safron, 3 jr., drachtig (moet gauw komen dat veulen!)
Een 1 jarige fellpony, Erin.
Tot een maand geleden reed ik anderhalf jaar lang op een koffievos ruin, 1.64 m, maar daar moest ik mee stoppen.
Veel plezier bij dit forum, het is er inderdaad heel druk maar wel ontzettend gezellig!
Groetjes, Dorine.

Imposante

Berichten: 1308
Geregistreerd: 29-06-01
Woonplaats: Almere!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-01 17:15

Hey Domino! Ik ben Marielle en ik heb ook een eigen paard. Een KWPN-er. Wel leuk zeg een Appaloosa! Enne het is hier in iedergeval heeeeel erg gezellig! En het is ook verslavend... Mzzl Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!!

paardengek!!!

Berichten: 1601
Geregistreerd: 02-05-01
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-01 17:43

Hai Domino!
Heet je Appaloossa soms Domino? Is maar een gokje Schijnheilig Haha! Haha! Maar Bokt is ècht hèèl verslavend!!! Oppassen dus!!! *LOL* Maar het is hier ook aaaallllttttiiiiijjjjjdddd ( Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig ) hèèèèèèèèl gezellieg! Ik ben trouwens Kim, ben een echte pg, zoals je ook aan mn naam kan zien *LOL* *LOL* en heb geen eigen paard, meer over dit kan je ook bekijken in mijn profiel!! Party!!
Veel plezier op bokt, ik ben hier zelf ook nog niet zo heeeel lang maar ben al echt heel erg verslaafd! Is mn pc bijv. kapot, smeek ik mn broer om ffies op bokt te mogen kijken, dus pas maar op!

Grtzzzz Kim!