Door wie voel jij je klein?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-03 14:50

Dees schreef:
Als je je klein voelt bij iemand, doordat die iemand je 'naar beneden drukt' dan is dat gewoon niet de juiste persoon voor jou.

Ik ga nooit om met mensen die me zo behandelen. Die vind ik de moeite niet waard.


Precies! Zo werkt het inderdaad, je kunt die functie beter niet hebben bij iemand.
Je kunt wel opkijken tegen iemand, dat heeft meer met bewondering en respect dan dat je je gekleineerd wordt.



Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-03 15:07

De mensen die zich beter voordoen dan dat ze zijn of zich boven jou verheven voelen, die moet je in de eerste plaats gewoon dik gelijk geven, nog een beetje ophemelen en verder niks. Laat ze lekker in die waan, ze snappen nog niet dat het ze zwak maakt. Ze hebben namelijk alleen maar hun eigendunk en meer niet. Als je je gaat verzetten, dan heb je kans dat ze wat bijleren en dat wilde je nu juist niet.
Dus bij deze: je bent zo geweldig als je jezelf voorhoudt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-03 16:06

Katja, dat komt volgens mij op hetzelfde neer. Dat zijn namelijk niet de mensen die uit zichzelf al respect hebben enzovoort. Vind je ook niet?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Cubby_, CarpeDiem_, Carr_friesje, Esmee_RS, IASCrawler, lanouska, ManonGrr, MarliesSam, pinto_1, RoronaZorro, ryukapple, Shivatjuh01 en 181 bezoekers