help?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

tante_trien

help?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-05 11:07

Oke ik word er nu gek van ik weet niet hoelang ik nu al thuis zit in elk geval al langer als 2 weken, ik hoop dat jullie er verstand van hebben of mij kunnen helpen. ( ik vertel mijn hele verhaal als jullie het niet erg vinden )

Ik begin bij het begin ik viel op een woensdag van mijn fiets (ik weet het stom 9-11) ik had zoveel last van mijn arm dat ik die amper tot niet kon gebruiken dus wij besloten naar de dokter te gaan (16-11) en het was nodig:
me heup was gekneust
me arm ook (tot ieders verbazing)
me ribben zwaar gekneust
en een ontsteking onder me ribben ik kreeg daar medicijnen voor ik lief de bijsluiter lezen (tja wat moet je anders doen) bijwerking: koorts, nou die kreeg ik en flink ook ik heb normaal niet veel hoger als 36 en nu kwam ik toch hoger als 38 dus daarmee kon ik echt niet naar school ik had die medicijnen voor een week dus ik zat daarvoor al een weekje thuis. Ik kreeg last van me keel het werd te erg, zodra ik ging liggen leek het gaatje waardoor ikmoest ademen steeds kleiner te worden en op een gegeven moment lijkt het zo klein dat je gewoon uit reactie gaat zitten dus je raad het al, slapen ging moeilijk tot niet. Zondag (20-11) naar de weekend dokter geweest het werd te erg hij zei dat ik bronchitus had en kreeg een hoestdrank waarvan ik moe werd waardoor ik dus wou gaan liggen om te slapen, waardoor het weer erger werd. Die dinsdag daarop (22-11) weer naar de dokter geweest, de weekenddokter had gezegt word het niet beter ga van de week naar de dokter, dat deden we. Hij vond dat hoestdrankje helemaal geen goed idee dus ik kreeg andere medicijnen voor de nacht zodat ik beter kon slapen en niet last had van het idee dat ik stikte, maar overdag was het nog steeds vreselijk dus gingen we maandag (28-11) weer naar de dokter ik kreeg antibiotica daar zit ik nu dus nog steeds aan maar het word niet beter, eerlijk gezegt zie ik de manier waarop ik ademhaal elke dag achteruit gaan.

Nu weet ik echt niet meer wat ik moet doen, dus mensen die er verstand van hebben wat is nu handig om te doen wat raden jullie me aan?

haha ik heb er niet bijgezegd wat de dokter dacht dat het was nou hij dacht een infectie in me luchtwegen en wat hij ook nog zei was dat er kwijl ofzo niet verder naar beneden me longen in mocht zakken en de volgende keer dat we naar hem toe kwamen zei die dat het erger was geworden dus.. jullie tips?

nickyu

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 11:10

ai kijk maar uit dat het geen longinfectie is ..zou als het niet snel minder word met medicijnen (daar moet je toch binnen een paar dagen iets van merken) snel weer terug naar de arts gaan ..

tante_trien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-05 11:11

ja hij zei maandag over een week/ anderhalve week zou het met die antibiotica weg moeten gaan, maar ik heb zo het idee dat het dan niet in 1x weg is dat moet toch gelijdelijk aan weggaan

dat idee heb ik

x_Thaam_X

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 11:19

Voor de zekerheid nog naar een andere dokter gaan? ,,
Iedereen heeft recht op een tweede mening,, je weet maar nooit

Trouwens ik ben ook al een hele poos aan het romellen met mijn gezondheid,, waarbij de dokter ook weinig uitkomst mee bied,, =(

Ik ben nu bij een alternative arts dus het is nog maar afwachten

Sterkte ^^

tante_trien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-05 11:20

dankje jij ook

tante_trien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-05 11:58

en nu vind ik het nog enger worden omdat k nu bloed begin te niezen en gister had ik zo'n buikpijn dat ik met tranen in me ogen zat

lucienne

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 12:09

Is het niet verstandig om naar het ziekenhuis te gaan (evt. met doorverwijzing)
Dit klinkt toch behoorlijk ernstig. misschien is er wel meer
aab de hand dan wat je huisarts zegt, zo klinkt het wel al ben ik natuurlijk geen arts.
(heb nogal wat verhalen gehoord van verkeerde diagnoses door
huisartsen, en heb het zelf ook meegemaakt )
Heel veel sterkte in ieder geval

MaraYvette

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 12:12

ik zou idd gauw terug gaan of langs se h rijden(spoed eisende hulp) sterkte

kainda

Re: help?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 12:30

Kind toch

Ga gelijk naar een goede huisarts, dit is niet goed!
Heb je geen moeder of vader die met je meekan?

Als één van mijn dochters zoiets heeft, reken maar dat die artsen geen rust hebben eer ze goed naar de kinderen kijken.

Sterkte meid

tante_trien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-05 13:36

bedankt mijn moeder gaat over een halfuurtje bellen wat we nu moeten doen maar ze dacht ook dat die buikpijn gister van de antibiotica komt maar dat zou toch niet normaal zijn

Viet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 13:52

heel veel beterschap dessie!!!!!
het is ook zo poedersuiker he om ziek te zijn
ik wordt hier ook gek
gelukkig hebben we nog een bewerkings topict om ons bezig te houden

tante_trien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-05 14:09

haha gelukkig wel ja me moeder is de dokter aan het bellen vanmiddag naar de dokter (5e keer)

daftjie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 14:20

sterkte!
ik zou me laten doorverwijzen en anders op eige houtje naar t ziekenhuis gaan

tante_trien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-05 14:20

ja ik hoop eigenlijk ook dat we worden doorverwezen

Monster

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 14:23

En het ziekenhuis??
oh, ga er anders zelf heen

Sterkte

tante_trien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-05 14:31

ik denk wel dat dat een goed idee is

Viet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 14:37

heel veel sterkte bij de dokter!!!
hopelijk kom je nu wat verder!!!

tante_trien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-05 14:38

ik hoop het, het is eigenlijk steeds weer erger geworden als het dan wat beter ging dachten we nou morgen kan je wel weer naar school maar dan ging het savonds weer fout

Fietspomp

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 14:57

ik heb ook zo iets gehad alleen iets minder erg.. Ik had een luchtwegontsteking en stemband ontsteking.. ik hoeste toen allemaal kwijl en een beetje bloed op. dus ben ik naar de dokter gegaan medicijnen gehad. aangezien ik allergisch ben voor een of ander middeltje wat vaak in medicijnen zit was het nog lastig om de juiste medicijnen te vinden ook ik ben toen lang ziek geweest veel gedoe en alles deed pijn en ademen ging ook niet zo lekker (net zo als praten) ik had toen ook slijm in mijn luchtwegen. In iedergeval zou ik tog weer naar de dokter gaan want als de medicijnen niet aanslaan.. kan je beter iets anders proberen

Gilraen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 16:11

Heel veel beterschap meissie, laat je nog ff weyen hoe het bij de dokter is gegaan?

tante_trien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-05 16:28

ja ik kom net terug van de dokter de buikpijn schijnt een bijwerking te zijn (vind buikpijn waarvan jeongeveer zit te huilen van de pijn geen lekkere bijwerking maar goed) ik heb een astma puffertje gehad voor als ik het benauwd heb en een zalf die ik IN me neus moet smeren voor het bloed dat er uit kwam en moet volgende week terug komen ik geloof eigenlijk niet dat zulke erge buikpijn een bijwerking kan zijn

Gjilke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 16:34

Als je voordat je de antibiotica neemt niet of weinig eet, kan je idd heel erg buikpijn krijgen.
Ik iig wel .

tante_trien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-05 16:36

ohw maar ik hou bijna geen eten binnen