Ik begin bij het begin ik viel op een woensdag van mijn fiets (ik weet het stom 9-11) ik had zoveel last van mijn arm dat ik die amper tot niet kon gebruiken dus wij besloten naar de dokter te gaan (16-11) en het was nodig:
me heup was gekneust
me arm ook (tot ieders verbazing)
me ribben zwaar gekneust
en een ontsteking onder me ribben ik kreeg daar medicijnen voor ik lief de bijsluiter lezen (tja wat moet je anders doen) bijwerking: koorts, nou die kreeg ik en flink ook ik heb normaal niet veel hoger als 36 en nu kwam ik toch hoger als 38 dus daarmee kon ik echt niet naar school ik had die medicijnen voor een week dus ik zat daarvoor al een weekje thuis. Ik kreeg last van me keel het werd te erg, zodra ik ging liggen leek het gaatje waardoor ikmoest ademen steeds kleiner te worden en op een gegeven moment lijkt het zo klein dat je gewoon uit reactie gaat zitten dus je raad het al, slapen ging moeilijk tot niet. Zondag (20-11) naar de weekend dokter geweest het werd te erg hij zei dat ik bronchitus had en kreeg een hoestdrank waarvan ik moe werd waardoor ik dus wou gaan liggen om te slapen, waardoor het weer erger werd. Die dinsdag daarop (22-11) weer naar de dokter geweest, de weekenddokter had gezegt word het niet beter ga van de week naar de dokter, dat deden we. Hij vond dat hoestdrankje helemaal geen goed idee

Nu weet ik echt niet meer wat ik moet doen, dus mensen die er verstand van hebben wat is nu handig om te doen wat raden jullie me aan?
haha ik heb er niet bijgezegd wat de dokter dacht dat het was nou hij dacht een infectie in me luchtwegen en wat hij ook nog zei was dat er kwijl ofzo niet verder naar beneden me longen in mocht zakken en de volgende keer dat we naar hem toe kwamen zei die dat het erger was geworden dus.. jullie tips?