Waar kopen jullie je navelpiercings?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

Quarterh0rse

Berichten: 8491
Geregistreerd: 22-05-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-05 15:53

Ik koop ze altijd bij de tatoozaak waar ik hem ook heb laten zetten. Ik zal mn piercing nooit op de markt of waar dan ook halen 9 van de 10x is het geen chirurgischstaal (wat ik dus moet hebben) en ze hebben mijn maat nooit (heb een iets kleinere als normaal)
Oké misschien betaal ik geen 5 a 10,- bij een goedkopere zaak maar wel 35,00 bij een tatoozaak misschien best prijzig maar ze zoeken de juiste maat en kleur en ze zetten hem er nog voor je in ook.. kan ik zelf wel maar ze ontsmetten gelijk alles goed en vlede keer werd ie weer opnieuw "open geprikt" aangezien er een soort van velletje in zat.. beetje ranzig detail
Ik heb nl genoeg mensen gezien waar ie enorm is ontstoken geweest en nu een lelijke navel hebben.. ook als ie goed ontstoken is en de ontsteking slaat naar binnen ben je niet blij Heb er gelukkig nog nooit last van gehad.


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Ann, Azmay, brennie85, ellen05, GoogleAdsense, Jara, Jolynne, lenaa_tje, MariskadeJ, Muga, RenskeFrea, StonedRomy, Toushie, Winged, Zebrastreep en 156 bezoekers