Maaike vd Vis had een hondje gevonden

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Maaike vd Vis had een hondje gevonden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-02 18:31

Ja hoor, normaal kom ik Maaike nooit tegen in de stad, nu al 2x in een week. Ik fietste voorbij en zag iemand die op Maaike leek met een vreemd hondje zitten. Dus ik fiets door, zie ik in een flits ook Brenna staan, haar hond. Dus omgekeerd en ja hoor het was Maaike.
Met een hondje dat ze midden in de stad had gevonden. Er was niemand bij dus dat vond ze vreemd, ze hadden de eigenaren al een paar keer gebeld maar er nam niemand op. Probleem dus, want zij zat met haar eigen hond. Mijn zusje en ik besloten het hondje mee te nemen naar huis en vanaf daar nog een keer te bellen. Maar er was geen riem, dus mijn zusje heeft haar broekriem opgeofferd en daar gingen we Haha!
(raaaaaar verhaal, was al een rare dag vandaag *LOL* maar dat zal ik jullie allemaal besparen)
Dus wij lopen met "Dribbel" (stond op het dingetje aan het halsbandje) naar huis. Kwispel kwispel. We komen langs het politiebureau, ik had ineens de kriebels dat we misschien de eigenaren tegen zouden komen onderweg die dachten: "wat moeten zij moet onze hond" dus besloten daar op het bureau maar even te vragen wat we moesten doen.
Ze hebben nog een keer gebeld en nu was de eigenaar wel thuis. Hondje was wel vaker weg, ze hadden het nog niet eens gemerkt Verward Adres van die mensen is wel een HEEL eind uit de buurt van de binnenstad, maargoed Eigenaar zou het hondje komen ophalen, dus wij even wachten...
Ineens stopt er een auto voor de deur van het bureau en mijn zusje begint te schaterlachen, want wie komt er aangelopen...
onze tandarts, mafkees Hele rare man, dus dit paste helemaal in het beeld Hij had voor de agente (nee, niet voor ons Huilen ) een doos knieperties meegenomen als dank Lips are sealed En als bedankje mochten mijn zusje en ik een diamantje op onze tand laten zetten...hmmm nog even over nadenken. Schijnheilig
Wat een dag zeg, Maaike belde me net al, dus die weet al dat het weer goed afgelopen is *LOL*
Dus Maaike, als je in het vervolg dit hondje weer in de stad ziet lopen...dat doet ie wel vaker Knipoog

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-02 18:34

It's a small world Haha!
Aardig gek verhaal...een dag in jouw leven en je kijkt je ogen uit geloof ik Haha! Jij maakt allemaal van die bizarre dingen mee, geweldig Lachen

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-02 18:36

En wat zijn knieperties?
Dat diamantje zou ik maar niet doen....het is zo'n modeverschijnsel....en je hebt wel voor de rest van je leven een gat in je tand!

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-02 18:46

its a small world after all its a smaal world after all Lachen

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-02 19:27

Oja knieperties zijn typisch drentse wafel-koekjes. Staat een heel topic over op Voedertijd, via de zoekfunctie kan je het wel vinden *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 12:46

Cody schreef:
Hij had voor de agente (nee, niet voor ons Huilen ) een doos knieperties meegenomen als dank


Zo hoort het ook, koekjes voor de aardige agente Schijnheilig

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 12:57

Diamantjes kun je ook op je tanden laten plakken. Die haal je er dus, wanneer je zelf wilt, af Knipoog
Ik kende een meisje die dat had gedaan, best leuk!
Ach en anders vraag je toch of je het mag ruilen tegen koekjes? Schijnheilig

Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 13:04

Marije schreef:
Ach en anders vraag je toch of je het mag ruilen tegen koekjes? Schijnheilig


Hahaha , ja dan doe je dat toch Vingers aflikken .Hopelijk blijft Dribbel nu thuis *LOL* .Maar hoe hij in het midden van de stad geraakt is , is voor mij een raadsel of hij moest heel snel geweest zijn ? Verward

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 14:04

hahaha geweldig verhaal...vooral je slotzin! Ik lig helemaal dubbel.

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 18:46

Ik was erg blij dat jij haar tijdelijk mee wilde nemen, wij wisten echt even niet wat we moesten. Bedankt!
Gelukkig dat het goed afgelopen is, wel raar dat de eigenaar nog niet eens gemerkt had dat ze weg was.
Toen we haar vonden was ze behoorlijk in paniek door vuurwerkknallen, misschien dat ze daardoor wel zo ver van huis was geraakt.
't Was wel een érg lief hondje, ik had al stiekem gehoopt dat de eigenaar haar niet meer wilde en dat ik haar mocht houden... Haha!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-03 19:19

Erg lief ja. Schijnheilig
We besloten onderweg nog dat we 1 fiets lieten staan zodat mijn zusje achterop de bagagedrager kon met het hondje op schoot, maar telkens als ze Dribbel probeerde op te pakken was het van "GRMMM" Boos! Haha!
Maar ze kwispelde wel steeds en sprong op het politiebureau steeds gewoon bij mijn zusje op schoot, gezellig. *LOL*
Misschien kun je het beestje dog-nappen Knipoog

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 19:38

hihihi... wat een verhaal *LOL*

Ik wil je diamantje wel overnemen hoor Haha!

Charaz

Berichten: 24282
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 22:00

Cool! moet je echt doen zo'n diamantje op je tand laten plakken is normaal hartstikke duur! is mooooooooi

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 23:36

haha grappig verhaal!

mijn tandarts is juist anti-diamantjes op je tand!

ik her er 1,5 jaar geleden al eentje laten zetten(jaja ben overal vroeg bij) en die hebben ze met speciaal tandcement&tandlijm erop geplakt, blijft 3-6 maanden zitten, bij mij ruim 8 maanden!
was supergaaf!

nu hebben kei veel mensen dat dus hoef ik het niet meer!
maar ik zou t wel laten zetten als ik jou was, ik was toen 80 gulden kwijt ofzo!

angelfire

Berichten: 4715
Geregistreerd: 26-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-03 00:26

zo'n diamantje is echt mooi!
alleen moet je die er niet IN laten zetten (dat ie in je tand geslepen word)
maar gewoon met dat speciaal lijm word opgeplakt
dan zie je er later ook niks meer van