Mag deze auto een trailer trekken? Lees even!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
daniel79

Berichten: 933
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-02 10:24

eveline_B schreef:
Verder is het voordeel van een personenato, dat het zwaartepunt lager ligt. Dus als er wat gebeurt, ligt de auto minder snel op de kant.


Dan ga ik die Jeep maar inruilen voor een Corsa, stukken veiliger....



daniel79

Berichten: 933
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-02 12:11

eveline_B schreef:
Daniel, waar slaat die reaktie op?


Ooit van cynisme gehoord? Tuurlijk, als het fout gaat, dan gaat het fout, maar met een zware 4x4 is die kans in mijn ogen toch heel wat kleiner dan met personenauto die het qua gewicht net mag trekken (om over het vermogen en koppel nog maar niet te spreken).

daniel79

Berichten: 933
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-02 15:26

Maarten schreef:
Snappen jullie het nog? Ik iig wel, dus mij kan de p'lisie nix maken Haha!


Helaas zijn de regels zo "vaag" dat menig agent ze niet weet...Toch zuur als je langs de kant van de snelweg in discussie moet met oom agent en je combinatie moet laten staan omdat hij/zij de regels niet hanteert zoals jij dat doet.

daniel79

Berichten: 933
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-02 15:38

eveline_B schreef:
Maar om nu meteen te zeggen dat het met een andere auto niet kan? Dat doe ik dus niet. En als jij dat wel wilt zeggen, dan moet je dat zeggen.


Ik heb niet gezegd dat het met een andere auto niet kan, in tegendeel (doe het zelf ook). Maar met een gemiddelde 4x4 is de marge die je hebt heel wat groter dan een gemiddelde personenauto die het waarschijnlijk allemaal maar net aan kan (en mag) trekken. Over de slijtage van de auto hebben we het nog niet eens gehad...

daniel79

Berichten: 933
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-02 15:51

Staat dat ergens online? Of waar kun je dat vinden?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Ann, AnoukS_, Cavaletto, Galaika, HopeMyDay, IASCrawler, JoyenUnory, Laura1982, mala26, moralian, Mrskiwi, oscar1996, Paardennamen, Wispeltuur, x_Ilse_x en 76 bezoekers