Jaarwisseling..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Jaarwisseling..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-02 13:22

Ja tis weer bijna zover.. oud en nieuw..
K woon nu in oud krispijn (in Dordrecht) en krijg t spaans benauwd bij t idee dat t morge oud en nieuw is...
Elk jaar om 12 uur breekt de hel los.. vorig jaar woonde k in Rotterdam in een bovenwoning en nu gewoon in een eensgezinswoning...
brrrrrr stel je voor zeg wat dr allemaal kan gebeuren... Lips are sealed Lips are sealed

Zit mezelf al helemaal op t vreten... meer mensen die er last van hebben?
Overgens raak k ook geen vuurwerk aan hoor.. ben veel te bang dat t fout gaat...
Frusty Frusty Lips are sealed
Laatst bijgewerkt door Angelique18 op 31-12-02 15:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 13:40

Buiten voel ik me niet veilig. Ik blijf dan ook altijd lekker binnen. Kijken doe ik wel, maar dan vanachter het keukenraam. Ik ben er niet dol op, maar ja, het hoort erbij.

Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-02 13:42

ja he k weet t...
Maar toch blijf t een vervelend iets vinden!

Tallie1979
Berichten: 22745
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 13:43

Ik heb er geen last van.. Lachen

Maar ik kan me wel voorstellen dat sommige mensen het wel eng vinden..

Ik heb nog een hele doos vuurwerk van vorig jaar staan, dat moet nu echt afgestoken worden, anders kan ik het weggooien..

Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-02 13:45

hahah ja k weet t je zei t gister al ja...
K weet niet wat t is.. misschien gewoon bang da me huis in de fik vlieft ofsow Haha! haha nee k weet t echt niet..
Tis niet zo da k nie meer naar buiten durf ofzo maar vind bijv. onweer ook eng ligt echt aan de harde knallen enzo Haha!

Miss X
Berichten: 604
Geregistreerd: 27-08-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 13:53

weet je wat ik zo raar vind, dat het klokslag 12 uur dat je gelijk vuurwerk hoort buiten terwijl eigenlijk toch iederen binnen zit bij de klok

Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-02 13:55

hahah vaak ist ook net oevr 12 en...
Ja k zit ook altijd trouw op de klok te kijken hoor (op tv) leuk dat aftellen..!!

Miss X
Berichten: 604
Geregistreerd: 27-08-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 13:56

ja vind ik ook, ik vind nieuw jaar wel iets gezelligs, jammer dat er vaak van die rotjochies ertussen zitten die spelen met vuurwerk

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 14:51

Ik vind vuurwerk erg irritant...hier in de buurt loopt er van dat pleuristuig wat strijkers e.d. loopt rond te strooien...ik durf niet met mijn hond naar buiten Scheve mond Dalijk gooien ze een rotje naar haar toe

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 14:56

Ik hoor hier al 2 uur knal, plof, bam! En dat in een redelijk nette buurt Boos! .
In de wij waar de stal staat, een beetje achterbuurt zelfs Scheve mond , is het helemaal erg. Ik ga morgen niet eens met Revz naar buiten, nee ze blijft maar een dagje op stal.

Ik haat vuurwerk, heb dit jaar ook voor het eerst niks gekocht. IK ga lekker de appelcider opentrekken en gezellig zitten.

prompter

Berichten: 11069
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 15:03

Ik ben als de dood voor vuurwerk, zal het nooit aanraken... waar ik nu woon heb ik er heel weinig last van (nieuwbouwwijk, vuurwerk wordt keurig morgen pas afgestoken) maar vroeger midden in Rotterdam was het verschrikkelijk!

Gelukkig staan mijn paarden midden in de polder, bij een vrijstaande boerderij, en zullen ze er weinig last van hebben.

missy_m

Berichten: 2160
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 16:49

Ik heb niet echt last van vuurwerk angst, maar ik ga denk ik toch wel een beetje knijpen wanneer ik om 1 uur per fiets naar het nieuwjaarsfeest ga Scheve mond Ik hoop dat dan het ergste voorbij is. Ik blijf verder gewoon bij sterretjes denk ik Haha!

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 17:03

Van mij hoeft al dat vuurwerk niet Gelukkig word het hier niet zo heel veel afgestoken, maar die jongeren misdragen zich hier zo erg.
Morgenochtend om 8 uur beginnen ze weer om alle wegen naar het centrumpje af te zetten en dan staat dus de politie hier voor de deur
om iedereen op de fiets tegen te houden en die gaan ze dan onder vragen (o.a. of ze vuurwerk bij zich dragen)

vorig jaar heb ik wel gelachen toen My Dominique hier heen kwam
en ze werd aangehouden Haha!

skipperfan

Berichten: 10877
Geregistreerd: 23-07-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 17:05

Ik moet niks van vuurwerk hebben, ik vind het maar eng
Ik durf niet eens meer over straat te lopen, want hierachter lopen van die kinderen die rotjes lopen te gooien. Scheve mond

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 17:22

Ik vindt het ook vreselijk, maar ik ga nu lekker om 22.00 op bedje dan heb ik er ook geen last van, raam dicht en de radio aan.
Dan heb ik er ook geen last van.
Je kan toch niemand gelukkig nieuwjaar wensen om 00.00 want alle mobiele netwerken liggen toch plat!

Miss X
Berichten: 604
Geregistreerd: 27-08-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 18:20

adriana schreef:
Ik vindt het ook vreselijk, maar ik ga nu lekker om 22.00 op bedje dan heb ik er ook geen last van, raam dicht en de radio aan.
Dan heb ik er ook geen last van.
Je kan toch niemand gelukkig nieuwjaar wensen om 00.00 want alle mobiele netwerken liggen toch plat!


Maar op zo´n manier zou ik ook niet het nieuwe jaar in willen.

Mijn tante zou uitgaan, ze ging van tevorden slapen en werd pas de volgende ochtend wakker hihi daar zou ik echt ziek van worden

RealMaantje
Berichten: 528
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 18:36

Vuurwerk vind ik ook maar niks. Morgenavond ben ik wel heel de avond met een groepje buiten, das wel gezellig. Alleen er zijn altijd van die rotzakken bij die strijkers enzo voor je voeten gooien, bah!

missy_m

Berichten: 2160
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 19:33

Miss X schreef:

Maar op zo´n manier zou ik ook niet het nieuwe jaar in willen.

Mijn tante zou uitgaan, ze ging van tevorden slapen en werd pas de volgende ochtend wakker hihi daar zou ik echt ziek van worden


Ja dan mis je toch wel wat vind ik Haha! Volgens veel culturen is het goed om de hele nacht te feesten en leuke dingen te doen want dan krijg je goede geesten voor het volgend jaar... zoiets was het iig Haha!