Oorpijn, leuk om 1 uur snachts

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Frankinero

Berichten: 2779
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Rozenburg

Oorpijn, leuk om 1 uur snachts

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-02 13:14

HEb ik weer. Als kind zijnde had ik altijd al veel last van mn oren maar de laatste jaren ging het heel goed. Totdat ik gister thuis kwam van een zeer geslaagd etentje met mn schoonfamilie. IK lag al lekker te slapen en werd rond 1 uur wakker van de pijn. Maar echt pijn. Dus ik mn vriend wakker gemaakt en die wist ook niet wat hij er mee aan moest dus ik mn moeder gebelt. Die slapen pas altijd heel laat en die zei dat ik warme sla olie in mn oor moest doen. PROBLEEMPJE, geen slaolie in huis dus wij s nachts om half 2 naar mn ouders en toen hebben we daar een uurtje gezeten en toen was de pijn weg en zijn we weer naar huis gegaan. Wat een beetje slaolie wel niet kan doen zeg. Ik heb heel de nacht heerlijk geslapen en van morgen oordruppels gehaald en nu gaat het weer een beetje. Mn oor zit nog wel dicht dus ben een beetje doof aan 1 kant. Voelde me best wel zielig hoor maar nu gaat het stukken beter.

Mellow

Berichten: 6468
Geregistreerd: 22-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-02 16:58

ook al oorproblemen?
ik had een tijd terug nog oorontsteking bah.
helpt dat slaolie daar ook tegen dan?

Caira
Berichten: 26062
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-02 17:03

grr zo een ken ik er ook, mijn beugel doet gigantisch pijn . U kunt bellen op 31 december van 10-12 voor de rest is de praktijk gesloten!!

Faline

Berichten: 7801
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-02 17:44

ja slaolie helpt echt, ik heb ook regelmatig oorpijn en doe dan altijd even wat slaolie verwarmen op een theelepeltje boven een vuuraansteker ofzo en dan in je oor gieten en reken maar dat het helpt!

Frankinero

Berichten: 2779
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Rozenburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-02 11:50

Het helpt echt heel goed hoor die slaoloe want ik ben er helemaal vanaf. Gister werd ik wakker en toen was mn oor ook weer open. Dus ik heb vanaf nu altijd slalie in huis. Haha

Vivian
Berichten: 2827
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Ijsselmonde

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-02 12:31

Ik heb geen last van me oortjes.

Beterschap Tong uitsteken