20 euro kwijt..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
sl0wm0ti0n
Berichten: 2812
Geregistreerd: 25-11-01

20 euro kwijt..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-12-02 18:57

Ik was vandeweek bij een meisje uit m'n klas op bezoek. Ik had m'n jas beneden gehangen en zelf waren we de hele tijd boven. Toen ik naar huis wou gaan, merkte ik dat m'n jas zak openstond en er 20 euro uit m'n zak was, en dat er aan m'n telefoon geklooid was. Dus ik zeg zo, voor ik weg ga.. " Sh i t, ik ben m'n geld kwijt" ze zei dat ze nog zou zoeken, en als ze het zou vinden zou ze het zeggen. Dus ik wou net de deur uit gaan, staan haar broertjes daar. "wat is er aan de hand?" Dus zij zegt dat ik m'n geld kwijt ben. Ik zag ze al heel vreemd kijken, een beetje ongemakkelijk. Maar ik ben dus naar huis gegaan, om te kijken of ik het niet thuis had laten liggen, hoewel ik eigenlijk wel heel zeker was dat ik het mee had genomen, ik wou namelijk nog wat kopen. Maar nee hoor, nilks gevonden. Ik vind het wel heel erg verdacht dat er aan m'n telefoon gezeten was, en dat m'n zak open stond. Dus ik zeg zo later tegen haar op MSN, dat m'n jaszak openstond en dat ik zeker wist dta ik het mee had genomen. Begint ze gelijk vijandig te doen, zo van.. "Wil jij zeggen dat iemand het er hier uit heeft gehaald?" Ik: " Nee hoor, maar ik vind het wel raar.."
Ik verdenk eigenlijk die broertjes, omdat die mij toch al niet mogen en die nou niet bepaald lieverdjes zijn. Naar m'n geld kan ik wel fluiten.. Want ik denk niet dta ik dat nog terug krijg, maar ik bedoel.. Ik kan helemaal niet bewijzen dat hun het hebben gedaan! *zuchT* Niemand is te vertrouwen tegenwoordig...

"What we call human nature, is actually human habit.."


sl0wm0ti0n
Berichten: 2812
Geregistreerd: 25-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-12-02 22:13

Nou het zijn nogal bijdehandjes.. Erg brutaal, en kunnen liegen als de beste. Dus ja, ik denk dat ik er niet zo veel uit ga krijgen.. helaas..

"What we call human nature, is actually human habit.."

sl0wm0ti0n
Berichten: 2812
Geregistreerd: 25-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-12-02 23:21

Maarja, het ligt nogal moeilijk. Ze zijn Marokkaans, die dochter doet het woord voor hun zeg maar want hun spreken haast geen Nederlands. En aangezien ik ook nog bij dat meisje in de klas zit, gaat ze natuurlijk weer lekker banketstaaf doen enzo?

"What we call human nature, is actually human habit.."


sl0wm0ti0n
Berichten: 2812
Geregistreerd: 25-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-12-02 18:52

Als ik iets vind bijv. een portemonee, zou ik het ook bij het politie bureau of bij de rechtmatige eigenaar brengen. Maar het is inderdaad een beetje jammer hoe sommige mensen dan reageren, zoals hier boven is beschreven. Maar de meeste mensen zouden het heel leuk vinden als het weer bij hun terug gebracht wordt toch, ik bedoel.. Ga maar na bij jezelf, jij zou toch ook graag je kwijtgeraakte portemonee of iets dergelijks terug krijgen?

Maar in mijn geval is het helaas anders, ik bedoel.. ze vinden niet iets, dat ik kwijt ben geraakt, ze nEmen het gewoon weg! Dan doen ze het met opzet, en dan is de kans klein dat zo iemand zich bedenkt. Misschien bedenken ze zich wel, maar durven ze het later niet meer terug te geven bang voor de (boze) reactie.

In inderdaad, meestal heb ik mijn waardevolle spullen ook dicht bij me in een tasje ofzo. Maarja, die kan ik ook niet altijd mee nemen. En het word wel een heel gesleep altijd een portemonee, sleutels, telefoon. Maar het moet wel, dat blijkt wel weer he!

Ik ga proberen het nog een keertje aan te kaarten bij dat meisje, en misschien als dat niet helpt bij de ouders. Ik heb het zowieso al bekeken hoor, ik kom daar niet meer over de vloer!

"What we call human nature, is actually human habit.."


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Azhari, Esther, inge_romeo, Iselda, Laibadji, leonie1988, Lizzy__87, MartinJJ, Polarize, SemrushBot, TessaxQuincy, XxLMMxX en 228 bezoekers