alleen voor leden van het nedforum!!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

palousa_boy

Berichten: 10416
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: Frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-02 15:07

nou ik zal je zeggen, als ex- ned-forum lid, dat het ghier een stuk leuker is dan daarzo. geen ruzie met moddies... enz. Boos!

hoe is het daar eigenlijk? ik hoorde dat tamara geen mod meer is, en flinke ruzie heeft gehad door mij ofzo, en ik hoorde dat veel mensen het niet eens zijn met haar, waarom zij mij geblokt heeft toen, samen met die andere. nouja ik kan het zelf iniedergeval niet lezen, maar ik heb wel het een en ander gehoord.

doe ff de mensen daar de groeten .

jeffrey

je leven is meer waard met een bretons trekpaard! :D

palousa_boy @ [HTT] Ons project in Frankrijk


palousa_boy

Berichten: 10416
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: Frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-02 15:22

hehe

nou moet je eens kijken voor de gein als het er nog is.

staat bij kantine geloof ik, en dan moet je iets van-- palousa_boy geband -- ofzo, iets dat erop lijkt. het kan ook zijn dat het al weg is gehaald.

oja en doe speciaal paardengekkie en high spirit the best! (ofzo) en jira en anouk even de groeten

groeten jeffrey

je leven is meer waard met een bretons trekpaard! :D

palousa_boy @ [HTT] Ons project in Frankrijk

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Firebug, gerlindie, GoogleAdsense, lenaa_tje, loadihra, Steeph, Vaiqua en 32 bezoekers