Een eigen huis!!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-03-01 12:58

Het liep al een tijdje, maar nu ga ik woensdag naar de Hypotheker!! Ik ga dus een eigen huis kopen en daarna samenwonen met mijn vriend!
Het huis is naast mijn huis waar ik nu woon, dus ik heb de stallen naast huis! Een fijne bijkomstigheid Lachen
Nu maar hopen dat ik een beetje een hypotheek kan krijgen... Hopen jullie met me mee???



jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-03-01 18:57

Ja Mayo, ik woon dan naast mijn vader...
Veel mensen reageren dan van Echt??? Dat is toch niet leuk, controle ed. Maar dat valt heel erg mee. Gewoon goede afspraken maken!

Ik heb hier voor gekozen omdat
1. het een heel mooi huis is
2. ik de kans heb om dicht bij mijn paarden te zijn
3. mijn broer is gehandicapt, en ik zo mijn vader kan helpen met de verzorging als hij thuis is.
4. het huis heeft een supermooie ligging

En hier op het eiland heb je niet veel keus. Er zijn weinig huizen, en die er zijn, zijn niet te betalen. De unieke kans en ik weet nu in ieder geval hoe mijn buurman is!!!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-03-01 17:09

Ja, ik kom net thuis. (Had de hypotheker gecombineerd met de bekkenbeul.. Auwauw!)
Ik heb een heel gesprek met de beste man gehad. Het kan wel, maar de eerste 5 jaar houd ik dan dus niet over. Het is ook een heel gedoetje, eigelijk ben ik te jong. En heb ook nogges een vriend zonder inkomen (studie)
Maar ik geloof dat het allemaal goed komt. Nog ffies met dees en geen praten en dan over een week ofzo afsluiten die hypotheek!!

Ik vind het zo spannend!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 0_saskia_0, Amazonbot, Danielleeee_, DenieesB, Dennenboom, fro, Gittta, Hhilde, IndianSu, Joyceee86, laran, LiDi, littletash, Mitch_Beauty, Mizora, Plus_en_Min, ryukapple, SemrushBot, Sky_As, Symke, VivianHesen, wemkelover, Zebrastreep en 65 bezoekers