Verkeerde reactie?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131721
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-02 19:21

Ik vind dat Masja er absoluut niet verkeerd aan gedaan heeft om het verhaal op Bokt te zetten.
Het is een net verhaal waarbij niemand door het slijk gehaald wordt of een poging gedaan wordt om iemand te kwetsen.
En ja: het is inderdaad een verhaal van 1 kant, maar dat is altijd zo als iemand een topic plaatst (tenzij de betrokkenen gezellig met z'n allen achter de pc gaan zitten Knipoog ).

Ik kan me ook niet voorstellen dat de samenwerking is gestopt vanwege het feit dat de bijrijder ontevreden was over hetgeen er voor haar gedaan werd.
Haar topic begint zelfs met het uitspreken van haar waardering, lijkt me niet echt ontevreden.
Het gaat er om dat de bijrijder zich niet kan vinden in de manier waarop er met de paarden omgegaan / gereden etc. wordt.
Iedere ruiter heeft zijn eigen manier van rijden, en de een is nu eenmaal wat consequenter dan de andere.
Als je dat niet bent, dan kun je dat leren, maar het blijft natuurlijk altijd de vraag tot hoever je wilt en kunt gaan.
Als je er samen niet uitkomt, dan is ermee stoppen imo. de beste oplossing.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anoukjuuuhh, BLEXBot, Blijgeestig, DDD3, DeGelukkige4, Justme_Lisaa, Mondy, Pellelilly, Robin_Rikkie, Saar4, Siers83, Syzygy, xKatinkii en 60 bezoekers