Nieuwsgierig }:)

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-02 00:15

Het kerstcadeau voor degene die ik heb getrokken ziet er wel zó herkenbaar uit, dat kan geen verrassing meer zijn. Haha!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-02 22:48

Er liggen er al een boel bij ons en de kat heeft zich er al op gestort, begon z'n nagels te krabben aan een pakje. Nou jaaaa... Ben benieuwd hoeveel er morgenochtend nog heel is. Haha!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-02 13:06

Ik heb net een gedicht geschreven en nog wat grappigs op de computer gemaakt. Nu nog even inpakken, strik erom en dan kan het onder de boom. Lachen

Ben benieuwd wat ik krijg, heb al twee pakjes zien liggen met mijn naam erop en van ondefinieerbare vorm. Haha!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-02 13:46

Tsk, komt Lautje net naar boven: 'Het valt wel op dat jij mij hebt, iedereen heeft z'n cadeautjes al onder de boom gelegd maar voor mij ligt er nog niets bij!'. Haha!

Ik heb een veeeeeeel te slim zusje. Tong uitsteken

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot en 13 bezoekers