zo vreemd ..

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-06-01 18:40

woensdag was ik bij Quinto en Crosby, daar zag ik dat de buurman van de boer alweer nieuwe koeien had lopen. mat rijden was Crosby ook steeds naar de koeien aan het kijken (hij dacht dat het een heleboel nieuwe zwartbonte vrouwtjes voor hem waren Lachen ) ik voelde me echt heel vreemd, zelf hebben we de stallen nog leeg terwijl de buurman alweer 'vol'zit en de andere buren ook al weer wat hebben lopen. vanaf volgende week zullen wij waarschijnlijk ook wel weer kalfjes/pinken hebben lopen. en ik hoorde vandaag dat de boer een koppel melkkoeien had gekocht (komen over een paar weken). maar ja als ik nu de stal inkom doet me dat nog steeds erg veel. vooral de stal van de geiten. het is zo leeg en zo stil. straks natuurlijk weer allemaal anders. weer kalfjes enz, maar voor mij zal het gewoon niet hetzelfde zijn. ik hielp eerder weleens met melken, die koeien die 'kende'ik, straks weer opnieuw beginnen, weer nieuwe koeien om te leren kennen.
volgens mij heb ik het weer eens een beetje warrig neergezet, maar ik heb geen zin om het te veranderen.

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!



akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-06-01 19:19

bij mij is het vooral het gevoel van ja deze koeien leven nog. de vorige zijn allemaal dood. en gewoon het feit,alles zo leeg en nu kunnen de boeren weer gaan leven. tja ik ben daar nogal gevoelig in geloof ik. trek me zowieso gauw dingen aan.

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bloemetje75, CarpeDiem_, GoogleAdsense, hagelslag, Karma_k, Mizora, Steenbok12, Toffeltje, vevina en 16 bezoekers