Verkeerde reactie?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

menespride

Berichten: 178
Geregistreerd: 18-07-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-02 21:34

Laat ik nou even de gene zijn waarom het gaat.
Zij heeft inderdaad mijn paard verzorgd en zij wist dat ze er hard voor moest werken. Het is namelijk een Anglo-Arabier en daar moet je concequent mee zijn en dat kon ze helaas niet. Ze is (zoals ze zelf in het begin tegen mij zei haflingers en tinkers gewent) en helaas, dat is even wat anders als volbloeds. Ik zocht een ruiter die er mee wedstrijden wilde rijden omdat ik er ook mee fok en als zij wat haald in de sport worden haar veulen meer waard. Zij wist van te voren dat ik niet zacht ben. Nee is nee bij mij en ja is ja. Ik vind het jammer dat ze dit zo doet op bokt en dat ik er even tussen uit was had niks te maken met haar, jammer dat het zo moet gaan. Ik heb haar ook al die tijd voor niks les gegeven ( bijna elke dag) en daar hoor je haar niet over. Ze hoefde helemaal niks te doen alleen te rijden en als ik een keer niet kon vroeg ik allen of ze de paarden voor mij wilde verzorgen. Is dat soms te veel gevraagd????
Een ding weet ik zeker ik neem verlopig geen ruiter of verzorger meer voor mijn paarden, je krijgt al eigenaar alleen maar de schuld en zijn/haar kant word nooit gehoord . Jammmer


menespride

Berichten: 178
Geregistreerd: 18-07-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-02 16:34

Ik heb inderdaad standaard mailtjes verzonden naar iedereen die mailde, opdat moment had ik helaas geen zin om mailtjes te beantwoorden. Er waren opdat moment omstandigheden waar ik geen behoeft had om mensen terug te mailen. Zij was niet de enige. Maar als ze echt had willen weten had ze mij ook kunnen bellen waarom zij steeds een mailtje kreeg. Ze heeft mijn telefoonnummer. Maar dan nog hoeft ze (vind ik) mij op bokt niet zo af tevallen. Zij heeft er immers zelf voor gekozen om te stoppen bij mij. En ze wist waar ze aan begon. Ik vind het zo jammer dat het zo moet gaan Verdrietig Ik dacht dat ik het goed deed, maar schijnbaar zijn mensen toch nog niet tevreden ook al krijgen ze alles. Zuch Eigen buitenbak, bijna elke dag les(ben gediplomeerd), goed paard, jong paard 6 jaar, mag er wedstrijden mee rijden. Ik weet niet wat ik ruiters en amazones nog meer moet bieden?

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AngeliqueB, Arlette1991, Besje, BETUWE, MarliesSam, Mitch_Beauty, Pova, Rose94, Tynes, xxxmh, zonnebloem18 en 56 bezoekers