Gezakt....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-01 17:37

En niet als een baksteen helaas.
Ik was heel erg zenuwachtig maar toen we net op weg waren zakte dat snel af.
Alles ging goed.
Ook de bijzondere verichtingen geen prombleem alleen de laatste opstellen voor een laaddeur dat wou niet helemaal omdat er zoiets voorstond met de vrachtwagen dus kon ik net niet op een meter naderen.
Niet mijn fout want ik moest 'm daar neer zetten terwijl ie daar niet kon staan volgens de examinator had ik moeten zien dat het niet kon en dat tegen hem moeten zeggen (nouja! Verward ) goed ga ik niet tegen in jammer dan. Terug bij het CBR was ik flink opgelucht .
Hij deed in het begin banketstaaf.
Waar werk je bij een tandarts oooh en waar heb je het E voor nodig euhhhh oliebol voor m'n werk kon ik niet meer zeggen.
Nou voor de vakantie's met de caravan meneer.
En voor je paard?
Ik zo huh? ja anders had je geen hangertje om je nek (oliebol !) ja ook voor m'n paard (ik kan niet liegen) wat voor'n knol heb je (pardon???) een groninger.
Wat das toch een karreknol (ja hallo!)
Ja dat denken wel meer mensen hoor en toen was ie stil (pfffff als ie zo door was gegaan had ik m'n vriendelijk verteld wat ik van 'm vond)
Tja dan krijg je te horen dat je zakt.
WAAAAAAAAAAAAT riepen ik en m'n instructeur meteen dus ik vanwege die laadgang? nee dat was zo'n kleinigheid maar ik was gezakt omdat m'n bochten naar rechts te ruim waren (klopt echt niets van want ik rijd ze eerder te krap namelijk instructeur is altijd bang dat de velgen eraf vliegen)
En nou komt het (voor de A's snelweg bij de macdrive daaro)
daar ging ik toen ik eraf kwam opgesteld staan tussen de 2 rijbanen (op de tussenberm zeg maar)
dat doe ik bij mijn rijlessen ook en de vrachtwagens(!) passen daar ook tussen.
Volgens HEM! pas ik daar niet tussen en dat was gevaarlijk dus gezakt.......
ooooh toen werd ik zo boos!
heb de hele terug weg gejankt niet dat ik zo verdrietig was hoor maar gewoon dat ik zak om iets wat totaal niet klopt zoiets onrechtvaardigs en je kan er niets tegen doen.
zelfs mijn instructeur zei:volgende keer 't hangertje maar af doen...
"t is toch te gek voor woorden om te slagen zou ik niet eens een paardje om m'n nek mogen hebben?
Bokkers ik dacht eerst dat sommige van jullie maar wat zaten te banketstaaf dat je zou zakken als je je E wilt halen voor speciaal je paard maar jullie hebben helemaal gelijk.
18 september mag ik weer ene dan werk ik op de markt en haal ik m'n E omdat ik de kraam van m'n pa erop moet rijden *LOL*

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-01 17:40

He wat banketstaaf zeg!!! Volgende keer beter, okee!!

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-01 17:44

hey wat oliebol zeg, wat een grrrr examinator.
nou ja meis volgende keer beter en morgen ga je lekker met lottel naar het bos.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-01 17:51

Jesus zeg! Echt niet normaal Boos!

Kan je nergens een klacht indienen ofzo?? Dit is toch te belachelijk voor woorden gewoon? Grrrrr! Bart is Boos! Boos!

Jasmijn

Berichten: 3757
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-01 18:22

Belachelijk. Wat stom dat je je anders voor moet doen om te slagen. Wat een fijn systeem zeg! Boos!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-01 18:23

Jeetje wat banketstaaf zeg, die vent spoort echt niet!

Volgende keer ga je 't gewoon halen, ik begin tijdig met duimen voor je!

Knuf

coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-01 19:28

Wat een stomme vent zeg!!
ik ga de volgende keer voor je duimen.

R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-01 19:59

Echt rot dat je bent gezakt man!

AHHH hier word ik echt aggressief van Extreme duivel !

oh wat een Kl**tzak zeg!!!
En dan nogwel om zo stomme reden! Wat een eikel!

Sorry voor het gevloek maar hier kan ik dus echt NIET tegen! En wat ie dan ook zegt over die "karreknol" ! Het gore lef!

Grrrr als ik hem tegenkom met Kanjer dan rij ik lekker over m heen: sorry mijn karrepaard werd onbestuurbaar! }>

Wilona

Berichten: 3115
Geregistreerd: 06-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-01 20:40

Eeey wat poedersuiker voor je!
Volgende keer beter he? en hopen dat je een andere eximinator (??) hebt!
Verward Boos! Huilen Scheve mond\

angel
Berichten: 1564
Geregistreerd: 15-04-01
Woonplaats: ~~*APELDOORN*~~

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-01 21:07

Wat stom zeg echt k ut!!!
Ga je het nog een keer proberen of dat niet?
xxx aNNGel

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-01 21:22

Ik ben op precies hetzelfde gezakt (bij een laaddeur stoppen enzo, was ook een miscommunicatie) en omdat ik op een boerenweg (Gageldijk in Utrecht) een auto niet had ingehaald die voor mij 60 km/h reed Verward Verward
Ik mocht er 80 km/h dus moest ik er ook 80 km/h van hem, en ik ging dus niet inhalen...dus was ik gezakt...want ik bleef erachter 60 km/h rijden..
Hij heette toch niet toevallig Peterse en kwam uit Nieuw Zeeland? Want tegen mij werd er ook heel neerbuigend over het punt gedaan dat ik hem voor mijn "knol" nodig had...
Dus kop op je bent niet de enigste.......maar door dit geintje ben ik wel gestopt, ik baalde zo...maarja ik heb alleen mezelf ermee.

_________________
Nee ik ben niet stug, ik kom alleen zo over....[img]../upload/236/smile9.gif[/img]

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Mytens 1 op 2001-06-28 21:23 ]</font>

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-01 21:42

ja dat was het eerste wat mike zei niet kappen tja maar wat als ik weer zak wel weeeer 1500 piek weg 't zijn bedragen das echt niet leuk meer!Mike heeft zijn E in Apeldoorn gehaald omdat het hier maar 150 piek per les is In zijn buurt (omgeving r'dam) betaal je nog veel meer.
18 September rijd ik weer af (joepie) hopen dat ik dan net als met mijn B iemand tref die ook paardrijd!

moekoekoeJarig
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-01 23:31

Huh...ik had al een berichtje geplaatst, maar die staat er dus niet bij!

Ik zei dus dat ik het heel balen voor je vind Scheve mond\
Wat een sukkel zeg, hij moet je gewoon beoordelen op hoe je rijdt, niet op waarom je ermee rijdt. Maar ja, het zijn vaker van die frusty gevallen Frusty
En het kost al geld genoeg, ze doen alsof het niks is om opnieuw te gaan!!!!
Pfffff 18 september, die wachttijden zijn ook niet normaal meer zeg!


Maarre....ben jij nou nog wel met Mike? Ik las laatst ergens dat je een relatie van 2 jaar had uitgemaakt, of was dat met je vorige vriendje dan???? Verward
Groetjes Suzanne

Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-01 01:34

Ik weet hoe je je voelt, het is heel frustrerend. Ik ben de eerste keer gezakt voor m`n rijbewijs om een hele banketstaaf reden. Ik deed een foutloos rondje en mijn instrucrtice zei al, die heb je binnen. Nou, mooi niet dus. En waarom? Ik was nl. nog maar net 3 weken 18 en volgens de examinator kon ik nooit genoeg ervaring hebben en was het een toevalstreffer dat alles goed ging!!!! Wat gemeen was dat. En bovendien reed ik al veel langer (illegaal) auto maar ja dat kon ik moeilijk zeggen he! Ik was echt woest. Meteen daarna ging ik naar Amerika en heb ik het daar zonder problemen in 1 keer gehaald (mocht ik tenminste ook met trailer rijden!) Maar ik weet hoe het is om om iets dat nergens op slaat te zakken. Je voelt je dan zo machteloos en je kunt gewoon niks doen grrrr. Ik kon wel een bom gooien Extreme duivel

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-01 06:34

Jammer dat je gezakt bent, Nimber. Echt banketstaaf hoe die examinator deed.
Volgende keer beter

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-01 07:46

Wat POEDERSUIKER!!!

De volgende keer heb je vast mazzel wat betreft rij instructeur,
had ik in iedergeval wel!

Hij vroeg toen aan mij waarom ik het rijbewijs nodig dus ik vertelde dat ik met de paarden op vakantie ging naar Drenthe, hij gelijk helemaal enthousiast want hij kwam zelf uit Drenthe en was helemaal gek van paardrijden.
Die vent heeft het hele uur geluld over waar ik mijn paard kon stallen en waar ik dan lekker pannekoeken kon eten enz. enz. enz.

Die instructeur wens ik jou ook toe!!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-01 07:55

Jeetje wat een zak was dat zeg.... Gewoon een gefrustreerd mannetje dat een hekel heeft aan paardenvrouwtjes. GATVER!!!!!

Ik hoop dat je volgende keer wel een normale treft; dit klinkt allemaal heeeeel onterecht.

Grtz, Sonja

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-01 09:30

Wat een eikel zeg. Ach, je weet van jezelf dat je het kunt, dus de volgende keer haal je het gewoon!

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-01 09:43

Nou ja zeg! Wat ontzettend banketstaaf is dit, compleet machtsvertoon... Frusty

De eerste keer dat ik zakte voor mij B was omdat ik te "pittig" reed volgens de examinator. Ik moest veel kalmer en behoudender rijden. Nou reed ik echt niet als een idioot hoor, dus het verbaasde mij, maar goed, ik had tijdens de lessen geleerd om lekker door te rijden. Niet zo truttig.

De volgende keer trof ik een vrouwelijke examinator die vond dat ik te behoudend reed. Ja hallooooo!!! Dus mijn instructrice ging daar onmiddellijk op in en vertelde dat ik zo was gaan rijden omdat ik de vorige keer gezakt was op het wat pittiger rijden.
"Oké", zei dat mens, "hoeveel knopen heb ik aan mijn jasje?" Met andere woorden iene miene mutte, oké, toch maar geslaagd.

Je blijft daardoor wel achter met een gevoel van: ben ik nou eigenlijk verdiend geslaagd of niet? Oliebolwijf!

Nou Kim, jij hebt flink pech gehad en ik hoop dat je de volgende keer een leukere en eerlijkere examinator treft. Ze hebben veel te veel macht en daar kan ik heel slecht tegen... Boos!

Groetjes Mieke

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-01 10:30

jeses wat sh*t zeg!!! en nog wel om zoiets achterlijks!!!! wat een ontzettende ********!!!!!!
als ik jou was zou ik een klacht indienen als dat kan. misschien helpt t, proberen kan geen kwaad toch???
sjies hier kan ik me dus echt heel druk over maken he, wat een *** zeg!!

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-01 11:10

c
Laatst bijgewerkt door janna op 25-02-22 20:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-01 11:34

Zonde zeg, wat een rotreden om te zakken.

Die van die marktkraam is een goeie, je kunt altijd nog iets paardachtigs door laten schemeren om af te tasten.
Rottig hoor, bah.

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-01 11:47

Nou ja wat een banketstaaf zeg!!! Boos!

maar wat raar dat hij er zo neerbuigend over deed dat je met je paard wilde rijden met de trailer!! Verward

Mijn examinator vroeg waarvoor ik het nodig had en ik vertelde voor mijn paarden, voor de wedstrijden en vakantie. Dat vond hij juist hartstikke leuk om te horen. Ik reed vrij pittig, maar toch voorzichtig en ik vertelde er zelf bij dat als er een paard in zou staan dat ik dan veel rustiger zou rijden, want dat het veel uitmaakt of je met een lege aanhanger rijdt of eentje waar levende have in zit!! Daar was hij het helemaal mee eens en dat zei hij ook nadat hij vertelde dat ik was geslaagd, dat ik heel goed reed en dat ik zelf wel wist dat je toch iets anders rijdt met een paard achterin!

en mijn bochtje achteruit rijden ging wel redelijk, want ik ben daar vreselijk slecht in, maar ik kijk verkeerd. Dus niet in de speigels, maar ik keek achterui (terwijl ik dat niet een keer had gedaan bij het oefenen). Daardoor ging de bocht op zich wel goed, maar de examinator zei dat ik het niet zo moest doen. Maar het gewone rijden ging wel erg goed en daardoor liet hij me ook slagen.

Nou ja, ik heb gewoon geluk gehad, een aardige examinator, een strenge instructeur die op alle kleine dingetjes lette. En een goedkope, kleine rijschool (het kostte me 950 gulden)

Maarre... gewoon doorgaan hoor! Als je het hebt kunnen ze je het nooit meer afnemen en hoef je nooit meer zo'n rotexamen te doen!

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-01 11:49

Potver%$^$#&$&#$&*$#*#
Raar hoor, bij mij ging het wel redelijk maa iet super. De examinator had zoiets van als jij je paard erin hebt staan dan rijd je wel voorzichtig en ik ben gewoon geslaagd......
Volgende keer beter? Kom anders hier in Tiel afrijden dan krijg je vast dezelfde mevrouw als ik en die is heeeeel erg lief.