Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Zoolgangster

Berichten: 9649
Geregistreerd: 08-04-06
Woonplaats: 587 km van Londen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-24 21:11

Heel veel sterkte!

Besje

Berichten: 827
Geregistreerd: 23-02-08
Woonplaats: Brecht

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-24 21:13

Sterkte Y;(

Mo_86

Berichten: 1244
Geregistreerd: 10-02-09

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-24 21:22

Ach wat erg NoTwixLeft! Heel veel sterkte!

Warboel
Berichten: 14690
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-24 21:26

Ach jeetje, heel erg veel sterkte NoTwixLeft ;( :knuffel:

_Nancy

Berichten: 14095
Geregistreerd: 07-09-06
Woonplaats: Heesch

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-24 21:37

Oh nee, heel veel sterkte!! ;( :\
Wat een verschrikkelijk nieuws!

Siggislief

Berichten: 14012
Geregistreerd: 04-10-04
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-24 22:14

Een heel gezellige dag gehad, maar wat een pokke weer.. :oo

We hebben echt 5 x ergens geschuild en ook echt 2-3 x door de stromende regen gelopen vandaag in Dierenpark Amersfoort..

Het zou droog worden, en bij iedere oogknipper was er weer een plensbui. *Zucht

En zeker grootste deel van de dag rond gelopen met pijn in mijn schouder, en werd echt moe en chagereinig van de pijn..

Denk je te kunnen ontspannen kwam de pijn alleen maar harder terug.
Vanavond 3 uur geleden een ibuprofen 600mg en 2 paracetmol gehad, en het werkt gewoon NIET. -:(-

Heb eigenlijk al de hele week pijn..
Al wil ik heel graag een dolletje nemen, maar heb morgen een leuke avond voor de boeg,
dan maar morgen avond als ik thuis ben.

Merlen

Berichten: 1597
Geregistreerd: 24-03-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-24 22:25

Veel sterkte NoTwixLeft.

Eind vorig jaar werd er bij mij een hartruis vastgesteld door mijn vorige huisarts.Maar net zoals bij mijn andere pijnen moest er volgens hem niets mee gebeuren.
Vandaag moest ik terug naar mijn nieuwe huisarts,diegene die me wel serieus nam en me doorverwezen had de vorige keer waardoor er artrose en fybromialgie is vastgesteld.
Ik vraag haar of zij ook eens naar mijn hart wil luisteren.Krijg ik onmiddellijk een doorverwijzing naar de cardioloog.

Ineke2

Berichten: 33131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-24 22:27

Onwijs veel sterkte de komende tijd notwixleft. Wat heftig :knuffel:

pjer
Berichten: 1585
Geregistreerd: 18-03-05

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-24 22:46

Heel veel sterkte NoTwixLeft


Vandaag was dat etentje bij het poepie sjieke restaurant waar ik het laatst al over had. Zoals verwacht lustte ik zeer weinig. En dan ook nog geheel tegen mijn principes in foie gras gekregen :(
Naast dat het vooral aan mij ligt dat ik niet veel lust. Maar echt waarom moet alles zo extra zijn? Ik bedoel olijfolie over je ijs? of overal 83 ingredienten voor gebruiken.. Het enige wat ik dacht te lusten (wagyu beef) was gewoon verpest doordat er een 'speciaal' sausje overheen moest.
Nee niet aan mij besteed dit. En ik heb nog steeds honger, ga zo maar poffertjes opwarmen.

nicole_floor

Berichten: 3254
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-24 22:52

Heel veel sterkte NoTwixLeft!

wyoming

Berichten: 2506
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Soest

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-24 00:26

Zo’n pijn in mijn benen dat ik niet weet hoe ik moet liggen. Had ik eindelijk mijn draai gevonden, wordt mijn dochter wakker, kon ik weer op staan. Nu weer proberen goed te gaan liggen.

Kimberley_

Berichten: 4897
Geregistreerd: 22-07-05
Woonplaats: Emmen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-24 02:15

Eerst naar de hap in het streekziekenhuis nu bij de spoed in t umcg en mag wss blijven zo geen zin in

Caira
Berichten: 26072
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-24 02:20

Sterkte NoTwix en jij ook Kimberley

Hier plafonddienst, iedereen slaapt en zucht en steunt zelfs de hond is naar boven gekomen en ik kan gewoon NIET slapen…

imaudy
Berichten: 5061
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Zuid-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-24 02:44

Kimberley_ schreef:
Eerst naar de hap in het streekziekenhuis nu bij de spoed in t umcg en mag wss blijven zo geen zin in


Jij ook veel sterkte!
Heeft dat met die afstotingsverschijnselen te maken of met bijkomstig iets?

imaudy
Berichten: 5061
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Zuid-holland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-24 02:51

Ik word echt moedeloos van het weer. Vraag mij echt af wanneer de paarden weer lekker 24/7 op het land kunnen. Ik vind het ook wel heftig om te lezen dat dat in veel gebieden niet meer mogelijk (wenselijk) is door de wolf.

Kimberley_

Berichten: 4897
Geregistreerd: 22-07-05
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-24 02:58

imaudy schreef:
Kimberley_ schreef:
Eerst naar de hap in het streekziekenhuis nu bij de spoed in t umcg en mag wss blijven zo geen zin in


Jij ook veel sterkte!
Heeft dat met die afstotingsverschijnselen te maken of met bijkomstig iets?

Dat weten ze niet. Al paar dagen niet fit en nu koorts dusja...

hagelslag
Berichten: 9056
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-24 04:01

@notwixleft
Sterkte!
@kimberley
Jij ook sterkte!

MyWishMax

Berichten: 25344
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-24 05:40

Heel veel sterkte NoTwixLeft!
Jij ook kimberley

Ik wilde eigenlijk net een update geven voor de mensen die meegeleefd hebben met mijn moeder. Ook al voelt dat bu een beetje raar. ik ben nu extra dankbaar, ze is nu gelukkig weer thuis. Zal nog wel komende maanden bezig zijn met medicatie en komende 2 weken moet ze nog net doen alsof ze in het ziekenhuis ligt qua rust enzo. Maar het voelt nu helemaal als enorm geluk.

En natuurlijk ben ik meteen ingestort na die 2 weken veel te veel doen en stress. De pijnstilling is niet genoeg, slapen lukt niet ookal ben ik doodmoe. En het duurt dus nog een hele tijd voordat ik weer minder kan gaan doen, want mijn moeder hielp mij altijd omdat ik het niet zelf kon. Nu moet ik het zelf doen en ga je toch ook daar helpen...

Kimberley_

Berichten: 4897
Geregistreerd: 22-07-05
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-24 07:33

MyWishMax schreef:
Heel veel sterkte NoTwixLeft!
Jij ook kimberley

Ik wilde eigenlijk net een update geven voor de mensen die meegeleefd hebben met mijn moeder. Ook al voelt dat bu een beetje raar. ik ben nu extra dankbaar, ze is nu gelukkig weer thuis. Zal nog wel komende maanden bezig zijn met medicatie en komende 2 weken moet ze nog net doen alsof ze in het ziekenhuis ligt qua rust enzo. Maar het voelt nu helemaal als enorm geluk.

En natuurlijk ben ik meteen ingestort na die 2 weken veel te veel doen en stress. De pijnstilling is niet genoeg, slapen lukt niet ookal ben ik doodmoe. En het duurt dus nog een hele tijd voordat ik weer minder kan gaan doen, want mijn moeder hielp mij altijd omdat ik het niet zelf kon. Nu moet ik het zelf doen en ga je toch ook daar helpen...


Wat fijn dat ze in ieder geval thuis is! Pas je wel op jezelf?

LiannePuthzy

Berichten: 7000
Geregistreerd: 10-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-24 07:34

Mijn hoefsmid die niet reageert, moet voor vrijdag weten of hij paardlief met bepaald speciaal beslag kan beslaan

Sansevieria
Berichten: 4210
Geregistreerd: 06-10-04
Woonplaats: Overal en nergens

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-24 07:35

Veel verdrietige berichten, heel veel sterkte voor iedereen in dit topic die het gebruiken kan :(:)

Siggislief

Berichten: 14012
Geregistreerd: 04-10-04
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-24 07:45

Iedereen die het nodig heeft een extra dikke knuffel! <3


Heerlijk geslapen vannacht, maar vanmorgen wel weer wakker geworden met hoofdpijn,
pijn in de schouder kop en iets verder naar de hals.. en moet nog de hele dag/avond.

Tancreda4

Berichten: 24053
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-24 08:36

Morgen naar elffantasy fair maar door de regen kan je niet meer met de auto komen. Met parkings intact eb tig jaar terug stond je dan al uren in de rij voor de pendelbus, dat zal nu alleen maar erger zijn. Ik heb het parkete erbij gekocht ivm m'n rug en niet lang kunnen stilstaan. Nu twijfel of ik wel miet gaan, maar zo zonde van t geld want de tickets vond ik best duur.... nu komt er dan ook nog trein en pendelbus geld bij (want niet gratis blijkbaar)

Britta31

Berichten: 13147
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-24 09:01

Weer gepiekerd over mijn moeder,waarom?Ze heeft al 3 jaar rust.En de hond had al een teek :r

xSagan
Berichten: 665
Geregistreerd: 27-08-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-24 09:10

Tancreda4 schreef:
Morgen naar elffantasy fair maar door de regen kan je niet meer met de auto komen. Met parkings intact eb tig jaar terug stond je dan al uren in de rij voor de pendelbus, dat zal nu alleen maar erger zijn. Ik heb het parkete erbij gekocht ivm m'n rug en niet lang kunnen stilstaan. Nu twijfel of ik wel miet gaan, maar zo zonde van t geld want de tickets vond ik best duur.... nu komt er dan ook nog trein en pendelbus geld bij (want niet gratis blijkbaar)


Vorig jaar hetzelfde daar meegemaakt. Ook snel rugklachten met lang staan ect. Om die reden toen een vouwkrukje aan geschaft voor de toekomst en dit jaar voor het eerst niet naar Elfia gaan, maar echt zo zonde inderdaad. Maar misschien voor jou ook een fijne tip, mij heeft het daarmee wel geholpen.:)

@Iedereen die het nodig heeft, heel veel beterschap. :knuffel: