Kmoet donderdag weten of ik doorga met mijn studie

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Kmoet donderdag weten of ik doorga met mijn studie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-02 12:19

of stop...Moeilijk Ik zit nu in de tweede van de opleidig Grafisch vormgeven op het Grafisch Lyceum..Kheb een gesprek gehad met mijn mentor..hij vind dat ik het allemaal best kan halen in een jaar...Maar ik moet er dan wel van af nu echt voor de volle 100% voor gaan...En of ik dat haal en er zin in heb??

Ik moet voordat ik op stage ga volgend jaar jauarie 90 procent staan..
Alle eerste jaars vakken moeten zijn weggewerkt(heb er nu nog 4)..Maar omdat ik van opleiding ben verandert en dus in de tweede ben gezet(en dus het eerste jaar heb overgeslagen moet ik 13 computervakken van dat jaar inhalen naast het tweedejaars rooster..Mijn mentor zegt dat ik het wel kan,niet dom ben,maar dat ik dant zelf niet geloof..weinig vertrouwen heb en snel opgeef...

Ik weet het niet...Ik kan igg niet een half van school af..Het is OF doorgaan OF stoppen..Natuurlijk kan ik nu stoppen en over twee jaar denken ik ga weer beginnen..mijn certificaten blijven staan..

Misschien is het goed om ff helemaal wat anders te gaan doen..ff wat anders aan mijn hoofd

Ik weet het nog niet hoor..

Kat

sietssie

Berichten: 442
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Kraggenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-02 17:18

heel goed nadenke wat je wilt.
je kunt wel aan anderemensen gaan vragen wat zij zouden gaan doen maar geloo fmij daar scjiet je niks mee op!
ga na wat je zelf denkt te kunne en probeer daar je conclusie uit te trekken.
succes er mee!

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-02 23:29

Mja, kun je idd alleen maar zelf beslissen.
Je zou natuurlijk de voors en tegens eens op een papiertje kunnen schirjven. Niet zo'n originele tip misschien, maar het werkt vaak wel.

En als je stopt, heb je een idee wat je dan wilt doen, als 'iets anders'?

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-02 04:01

gewoon nadenken wat je wilt doen een leerkracht die ik had zei een "figure out what you like to do, and then figure out a way to make money doing it" (vind iets wat je leuk vind om te doen, en vind dan een manier om er geld mee te verdienen) dus ik zou zeggen, nadenken en ook heel goed nedenken hoe je denkt dat het in de koemost zal gaan

success Lachen

carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-02 14:40

IK heb besloten om er mee door te gaan stoppen kan altijd nog toch??

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-02 15:06

Klopt! dus je gaat je nu voor de volle 100% inzetten?
Ik heb de ervaring, dat als je één keer bezig bent en het loopt allemaal lekker, als je je over die 'ik vind het eigenlijk toch niks' drempel heenzet, dat het dan eigenlijk toch wel weer leuk is.
Succes!

carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-02 16:48

Ja ga het idd proberen!!dank je wel!!