Dienstmededeling: Snelheidsverbetering

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-01 21:22

Ehmm, ik weet niet of 't aan bokt ligt of aan mijn computer, maar bij mij is bokt juist nu supertraag. Eenmaal, andermaal... verkocht wil ie bij mij niet eens openen.

Solly voor 't minpuntje Haha!

Knuf

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...


Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-01 10:39

Vanaf de computer van m'n werk is 't wel snel, maar kan ik net alles openen. Kan dat liggen aan dat ik m'n voorkeuren heb omgezet naar die O...Prices of iets in die richting???

Vanaf thuis weet ik 't nog niet, zal 't vanavond uitproberen.

Knuf

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-01 11:16

Via wijzg je voorkeuren. Dan je kleur van 't scherm op OCPrices.com zetten i.p.v. in de bokt-kleur (voor 't stiekem bokken Haha! )

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...


Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-01 11:21

Huilen Dan doet m'n werk-comp gewoon raar. Het is echt vaag, ik moet dan supervaak op een link klikken en dan nog steeds hopen dat ie daadwerkelijk geopend word. Soms opent ie 'em wel gelijk, maar heel vaak niet.

Huilen

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie